12 דוקטור במשפטים תוכניות ב לימודי משפטים ב ארצות הברית for 2024

דוקטור במשפטים תוכניות ב לימודי משפטים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Chapel Hill, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    במשך 175 שנה מייצרת חוק קרולינה עורכי דין מהשורה הראשונה שהוכנו להתאמן ממיין סטריט לוול סטריט ובכל מקום שביניהם. זה מה שמייחד את חוק קרולינה מבתי ספר למשפטים אחרים. תלמידינו מקבלים השכלה משפטית ללא תחרות המאפשרת להם לבחור מסלול קריירה התואם את תחומי העניין והתשוקות שלהם.

    • Santa Clara, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים לשנה א 'במשרה מלאה נרשמים אוטומטית רק לקורסים הנדרשים המוצעים בתכנית הלימודים במשרה מלאה בשנה א'. לאחר השנה הראשונה, סטודנטים במשרה מלאה צפויים להירשם ללא פחות מ -12 יחידות ולא יותר מ -17 יחידות. סטודנטים במשרה מלאה בדרך כלל נרשמים לקורסי יום, אך, אם הדבר מאפשר מקום, הם רשאים לבחור הצעות ערב. כדי להיות זכאי לסיוע כספי פדרלי, על התלמידים להירשם למינימום 6 יחידות. לצרכי הלוואות סטודנטים והחזר הלוואות, סטודנטים הלוקחים 12 יחידות ומעלה בסמסטר נחשבים לסטודנטים במשרה מלאה.

    • Andover, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    תואר דוקטור במשפטים הוא לא רק תואר מקצועי בחוק. קבלת תואר JD היא היסוד שיפתח עולם של הזדמנויות בעולם המשפט, עסקים, ומקצועות אחרים אין ספור.

    • New Orleans, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    זהו גשר בין המחויבים לצדק לבין הקהילות הזקוקות להם. בין קבוצה של גברים ונשים חזקים ומסורים לבין המומחים שיכולים לעצב אותם לעורכי דין. בין עולם שמוכן לשינוי לבין אלה שהולכים לשנות אותו. בין אם הסטודנטים שלנו משתמשים בתארי המשפטים שלהם כדי ליצור חברות חדשות או לגשת להטבות ציבוריות עבור לקוחות בעלי הכנסה נמוכה, ה- Loyola University New Orleans College of Law מכין את הסטודנטים לעסוק בעריכת דין עם מצוינות בכל מקום בעולם.

    • Fort Lauderdale, ארצות הברית

    זמן מלא

    6 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הקבלה הכפולה לדוקטור משפטנים הייחודית של אוניברסיטת נובה דרום-מזרח תשמור את מקומך במכללת שפרד ברוד למשפטים בזמן שתסיים את התואר הראשון שלך. אם אתה כבר יודע שאתה רוצה להמשיך בקריירה משפטית, קבלה כפולה יכולה להסיר את הלחץ של התלבטות היכן תרוויח את ה-JD שלך - תדע שיש לך מקום ממתין במכללה למשפטים המובילה ב-NSU.

    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    90 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    אוניברסיטת בארי משלבת שיטות הוראה מסורתיות וחדשניות כדי לספק תוכנית דינמית ומקצועית. תכנית הלימודים ב- JD נועדה לפתח יכולת אנליטית של התלמיד, כישורי תקשורת והבנת הקודים של אחריות מקצועית ואתיקה שהם מרכזיים בפרקטיקה המשפטית.

    • Chapel Hill, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    ניתן להשיג את התארים המשולבים ב- JD ובמאסטר במינהל ציבורי בארבע שנות עבודת כיתה ובשלושה חודשים נוספים של ההתמחות על ידי הרשמה לתכנית משותפת לתואר שני בבית הספר למשפטים של UNC ולתוכנית המאסטר למינהל ציבורי של UNC. יש לקבל קבלה לבית הספר למשפטים ולתכנית MPA באופן עצמאי. סך הכל 86 שעות סמסטר נדרשות ל- JD, כולל עד תשע שעות של קורסים שנלקחו מתכנית הלימודים ב- MPA. בסך הכל 54 שעות סמסטר נדרשות ל- MPA, כולל עד 15 שעות מתכנית הלימודים של JD. ניתן להשלים את שני התארים בסך הכל 116 שעות סמסטר, באישור מראש של תוכנית לימודים משותפת לתארים. יש להשלים את כל דרישות התואר משני בתי הספר לפני הענקת התארים.

    • Athens, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    דוקטור לוריס מוענק עם סיום מוצלח של תוכנית הלימודים המשפטית במשרה מלאה בת שלוש שנים במדינת ג'ורג'יה. בממוצע, יותר מ- 95 אחוזים מחברי כל בוגר כיתה. על בוגר JD להשלים את תוכנית הלימודים 1L, להרוויח מינימום 88 שעות אשראי לסמסטר, לעמוד בדרישות הכתיבה הגבוהות שלנו, ולהשלים את הקורס הנדרש במשפט ואתיקה של עורכי דין, כמו גם הצעה למיומנויות מעשיות.

    • Gainesville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    המכללה למשפטים משלבת שיטות הוראה מסורתיות וחדשניות כדי לספק תוכנית מקצועית דינמית. תוכנית הלימודים לשלוש שנים של דוקטור לוריס נועדה לפתח יכולת אנליטית של התלמידים, ידע מעשי, כישורי תקשורת והבנת קודי האחריות והאתיקה המרכזיים בפרקטיקה המשפטית. סטודנטים רשאים גם להירשם לתוכניות תעודה המוצעות בכמה תחומי עיסוק פופולריים.

    • Online

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    JD - Juris Doctor הוא תואר במשפטים מקצועיים. זה התואר שרוב הסטודנטים למשפטים חייבים להשיג כדי לזכותם בבחינת עורכי דין, וכאשר הם עוברים להיות עו"ד מורשה.

    • Baltimore, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורסים הנדרשים והליבה של בית הספר למשפטים מספקים את הידע המהותי והפרוצדורלי שכל עורכי הדין חייבים להיות בעלי. תכנית כתיבה מקיפה, המתחילה את השנה הראשונה עם הקורסים למבוא למיומנויות משפט, ונמשכת לאורך תכנית הלימודים הגבוהה ביותר של המעמד הגבוה, ומספקת את אחד הרצפים המקיפים ביותר של קורסי כישורי משפט בכל בית ספר למשפטים בארץ. קורסי סימולציה עוזרים לסטודנטים לפתח את מכלול המיומנויות, כולל עריכת משפט וערעור; התדיינות לפני משפט; ראיונות, משא ומתן וייעוץ; גישור ויישוב סכסוכים חלופיים; ותכנון וניסוח. אז יהיו לך הזדמנויות לבחון את יכולותיך ב"עולם האמיתי "על ידי השתתפות במרפאות או בחוץ הגאווה עטורת הפרסים של בית הספר למשפטים. מעוניין להתמקד בתחומי משפט מסוימים? תכנית הלימודים שלנו נועדה לספק תשעה ריכוזים מהמעמד הגבוה המעודדים את התלמידים לחקור תחום חוק לעומק לפני שהם בוחרים מסלול קריירה. מחקר מעמיק זה, למרות שלא נועד לייצר "מומחה" בתחום מסוים בחוק, אך מספק לסטודנטים הבנה מתוחכמת של האזור ועם כישורי משפט מורכבים שלא ניתן להשיג באמצעות השכלה משפטית כללית יותר.

    • Santa Clara, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- JD / LL.M. תוכנית לתארים משותפים נועדה להיות תוכנית מלאה של 3.5 שנים במשרה מלאה הזמינה רק לסטודנטים בבית הספר למשפטים SCU שהתקבלו להשתתפות בשתי התוכניות. לפי לוח זמנים אופייני, סטודנטים במשרה מלאה מסיימים את התוכנית ומקבלים את שני התארים תוך 3.5 שנים. על התלמידים להצהיר על כוונתם להשתתף בתכנית לא יאוחר מ- 12 חודשים לפני סיום הלימודים ולהשלים את הדרישות לשני התארים לפני סיום הלימודים.