11 תואר ראשון במשפטים LLB תוכניות ב לימודי משפט עסקי ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר ראשון במשפטים LLB תוכניות ב לימודי משפט עסקי ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    משפט ה-LLB (Hons) שלנו עם עסקים בינלאומיים תואר ארבע שנים במשרה מלאה יעזור לך להתחיל קריירה במגזר המשפטי או המסחרי הבינלאומי. בנוסף לאפשר לך להתקדם לשלב הבא של הכשרה משפטית כעורך דין או עורך דין, זו גם בחירה מצוינת אם אתה רוצה לעבור לקריירה מחוץ למגזר המשפטי, שכן תלמד מגוון מודולים עסקיים להכין אותך לתעסוקה. כל מודול נלמד על ידי אנשי מקצוע מנוסים מעולמות המשפט והעסקים, מה שנותן לך את ההשקפה המעשית שתצטרך לקריירה שלך.

    • Online United Kingdom

    משרה חלקית

    4 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    חוק LLB (Hons) שלנו עם עסקים הוא התוכנית המקוונת והמשרה במשרה חלקית מסוגה בלבד, ללא דרישה לנסוע למרכזי הערכה או להשלים בחינות מתוזמנות. תוכנית זו מיועדת לאנשים המעוניינים להשיג תואר במשפטים כשירות (QLD) תוך רכישת ידע עסקי. חוק LLB (Hons) המקוון שלנו עם עסקים מתמקד בחוקי אנגליה וויילס, אך הוא מכסה גם נושאים גלובליים רלוונטיים. הלימודים שלך מתעמקים בתחומי משפט מרכזיים כגון דיני חוזים וחוקי נזיקין, והם יציידו אותך במיומנויות הניהול, התקשורת והפיננסיות הדרושות לסביבה העסקית הגלובלית. ההתמחות שלך בתחומי המשפט והעסקים תהפוך אותך לנכס לכל תאגיד.

    • Lincoln, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה מציע מבוא למרכיבי היסוד של המשפט, המאפשר לסטודנטים לפתח מיומנויות משפטיות וידע מעמיק בתחומי היסוד המקצועיים הנדרשים במשפטים, תוך התמחות בתחום המעניין אותם, תוך התמקדות מיוחדת במודעות מסחרית.

    • Twickenham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר במשפטים ותוכנית עסקים מיועד לסטודנטים שיש להם עניין לעיין בקריירה במשפטים ורוצים להבין את פעולתו בסביבה עסקית. ההתמקדות של התואר בהוראה מעשית (כמו גם תיאורטית) פירושה שאתה יכול לפתח את המיומנויות האנליטיות והביקורתיות החיוניות לגיבוש טיעונים משפטיים. תהיה לך גם הזדמנות ללמוד מגוון נושאים מומחים הרלוונטיים לשאיפות הקריירה שלך

    • Colchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Manchester, הממלכה המאוחדת
    • + 1 more

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    על תואר LLB במשפט עם עסקים, תלמד נושאים משפטיים מרכזיים ומיומנויות נלוות כדי להשיג הבנה רחבה במגוון תחומים משפטיים, הדרושים לצורך קבלת תואר במשפטים. מיקוד מעשי עם יישום החוק והעסקים בעולם האמיתי עם יכולת תעסוקה המוטמעים בקורס. לסטודנטים המעוניינים לעשות תואר ראשון במשפטים עם התמקדות מעשית, אך מעוניינים לשמור על אופציות פתוחות לקריירה בעולם המשפטי או בעולם העסקים הרחב. יש לנו דירוג כולל של 5 כוכבים מדירוג אוניברסיטת QS העולמי וחמישה כוכבים בהוראה, יכולת תעסוקה, למידה מקוונת, פיתוח אקדמי וכוללנות.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Manchester, הממלכה המאוחדת
    • + 2 more

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-MLaw המשולב לארבע שנים הוא בשבילך אם אתה כבר יודע שאתה רוצה להיות עורך דין. במהלך שלוש השנים הראשונות, תלמד את מודולי ה-LLB שלנו, בעוד שנה רביעית נועדה להכין אותך עם הכישורים והידע הדרושים כדי לגשת לבחינות החדשות של אישור עורכי הדין (SQE1 ו-SQE2). בסיום הקורס הזה, תצטרך רק לעמוד בדרישות ניסיון העבודה הכשיר של הרשות לתקנת עורכי דין (SRA) כדי להיות עורך דין. המודולים שלנו כוללים דיני חוזים, משפט פלילי, משפט עסקי, יישוב סכסוכים אזרחיים וכו'.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    משפט ה-LLB (הצטיינות) שלנו עם עסקים בינלאומיים תואר שלוש שנים במשרה מלאה יעזור לך להתחיל קריירה במגזר המשפטי או המסחרי הבינלאומי. בנוסף לאפשר לך להתקדם לשלב הבא של הכשרה משפטית כעורך דין או עורך דין, זו גם בחירה מצוינת אם אתה רוצה לעבור לקריירה מחוץ למגזר המשפטי, שכן תלמד מגוון מודולים עסקיים להכין אותך לתעסוקה. כל מודול נלמד על ידי אנשי מקצוע מנוסים מעולמות המשפט והעסקים, מה שנותן לך את ההשקפה המעשית שתצטרך לקריירה שלך.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Manchester, הממלכה המאוחדת
    • + 1 more

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    LLB (הצטיינות) משפטים עם עסקים עם שנת יסוד הוא תואר 4 שנים במשפטים. זה מיועד לסטודנטים המעוניינים להמשיך בקריירה במגזר המשפטי או המסחרי הרחב יותר. ל-LLB יש התמקדות מעשית עם יכולת תעסוקה משולבת בקורס.

    • Birmingham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Southsea, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    האם תרצה ללמוד מיומנויות במנהיגות עסקית וניהול אנשים במקביל לקבלת תואר מוסמך במשפטים? תואר ראשון זה במשפטים (LLB) הוא תואר מוסמך במשפטים אשר נותן לך בחירה ללמוד לבחינות עורך הדין שלך או לבחינות לשכת עורכי הדין שלך לאחר סיום הלימודים. לצד לימודי משפטים, תרכוש ידע באחריות חברתית תאגידית, קבלת החלטות אתית, ניהול אסטרטגי וניהול אנשים.