62 תואר ראשון במשפטים LLB תוכניות ב משפטים ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר ראשון במשפטים LLB תוכניות ב משפטים ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Hull, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    למד לחשוב כמו עורך דין וגלה את הכישרון שלך לוויכוחים, כתיבה וחשיבה ביקורתית.

    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    שלב משפטים עם הבנה של פוליטיקה ויחסים בינלאומיים באמצעות LLB זה.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    משפט ה-LLB (Hons) שלנו עם עסקים בינלאומיים תואר ארבע שנים במשרה מלאה יעזור לך להתחיל קריירה במגזר המשפטי או המסחרי הבינלאומי. בנוסף לאפשר לך להתקדם לשלב הבא של הכשרה משפטית כעורך דין או עורך דין, זו גם בחירה מצוינת אם אתה רוצה לעבור לקריירה מחוץ למגזר המשפטי, שכן תלמד מגוון מודולים עסקיים להכין אותך לתעסוקה. כל מודול נלמד על ידי אנשי מקצוע מנוסים מעולמות המשפט והעסקים, מה שנותן לך את ההשקפה המעשית שתצטרך לקריירה שלך.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר מואץ זה בכניסה לתואר שני במשפטים מציע לסטודנטים את ההזדמנות ללמוד תוך שנתיים את הקורסים הנדרשים כדי לאפשר להם להתקדם לשלב הבא של השכלתם המשפטית. תכנית לימודים זו מושכת סטודנטים מבריטניה, אירלנד וצפון אמריקה היוצרות סביבת למידה קוסמופוליטית. סטודנטים נהנים מלימודי משפטים באחד מבתי הספר למשפטים הוותיקים והיוקרתיים ביותר באיים אלה עם מוניטין בינלאומי של מצוינות. בשנים האחרונות הבוגרים שלנו המשיכו לקריירה משפטית בקנדה, בריטניה ואירלנד. בבית הספר למשפטים ב-QUB לסטודנטים יש הזדמנות לרכוש מיומנויות משפטיות בעולם האמיתי, כמו גם הבנה מצוינת של משפטים מנקודת מבט אקדמית.

    • Online United Kingdom

    משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    זהו חוק ה- LLB (Hons) המקוון והחלקי היחיד של 100%, ללא דרישה לנסוע למרכזי הערכה או לבצע בחינות מתוזמנות. זהו תואר מוסמך במשפטים (QLD) המוכר על ידי הרשות להסדרת עורכי דין וצעד ראשון מצוין להתקדם לשלב ההכשרה המקצועית בכדי להיות זכאי כעורך דין. תוכנית לימודית LLB (Hons) ממוקדת SQE אקדמית זו מכסה את שבעת היסודות של ידע משפטי. הסילבוס מתמקד בחוקי אנגליה וויילס, אך הוא כולל גם נושאים גלובליים רלוונטיים. באמצעות התוכנית תפתח חשיבה ביקורתית, עבודת צוות, מנהיגות והצגת כישורי טיעון משפטי באמצעות פורומי דיון עם עמיתיך הסטודנטים. עם סיום התואר, תהיה מוכן להמשיך בהכשרה משפטית וגם מצויד לשגשג במגוון רחב של קריירות במגזרים קשורים.

    • Bristol, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    משפטים זה מקצוע עולמי. הבנה של יותר ממערכת משפט אחת, שפה ותרבות יכולה לפתוח עולם הזדמנויות. קורס תארים זה הוא הרחבה של חוק LLB שלנו, עם שנה נוספת בחו"ל באחת האוניברסיטאות השותפות שלנו. נכון לעכשיו, אנו משתפים פעולה עם מוסדות בסינגפור, הונג קונג, יפן, אוסטרליה, מקסיקו וקולומביה.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Arden UniversityLLB המקוון (Hons) המקוון עם סטטוס כשירות יספק לך את הכישורים הדרושים כדי להתחיל את הקריירה שלך כאיש מקצוע משפטי. פיתח את ההבנה המשפטית והאתית שלך עם תוכנית LLB (Hons) זו והתמקצע בתחומים המעניינים אותך ואת מסלול הקריירה שלך. תואר זה במשפטים פותח כדי לעזור לך להבין את עיקרי המשפט ממגוון נקודות מבט ולהעניק לך את הכישורים לקריירה במערכת המשפט.

    • The City, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Dundee, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ההכנה הטובה ביותר למקצוע המשפטי היא לחשוב כמו עורך דין מהיום הראשון. הגישה מבוססת התרגול שלנו פירושה שתלמד להבין את החוק בהקשר של חיי היומיום והפרקטיקה המשפטית ותיישם את הלמידה שלך במספר דרכים.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    LLB ברמה עולמית שלנו הוא בעל מעמד בינלאומי. זה היה הצעד הראשון בקריירה של אלפי עורכי דין עוסקים ברחבי העולם.

    • Newcastle upon Tyne, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קבל הבנה של יסודות הידע המשפטי ובניית מיומנויות הניתנות להעברה שיכינו אותך לקריירה במשפטים ומעבר לה עם ה-LLB שלנו במשפטים. בנה מיומנויות חזקות להעברה והתכונן לקריירה כעורך דין, עורך דין או מקצוע אחר עם בית הספר למשפטים בניוקאסל LLB.

    • Leeds, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנו נצייד אותך בהבנת מערכות המשפט, הכללים והפרקטיקות השולטים ומסדירים את החברה ואת מערכות היחסים המסחריות והחברתיות שלנו. תהיה לך גם אפשרות לפתח מיומנויות בניתוח, חשיבה משפטית, הערכה וסנגור. כסטודנט של בית הספר למשפטים בלידס, תוכל לגשת למגוון רחב של ספרי לימוד למשפטים בחינם דרך Law Trove, שירות מנוי בלבד המוצע על ידי הוצאת אוניברסיטת אוקספורד.

    • Lincoln, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    שלטון החוק הוא אבן היסוד של כל חברה צודקת והוגנת, וכדי להתנהל נכון הוא דורש אנשי משפט מיומנים ובקיאים. LLB (הצטיינות) משפטים בלינקולן פותחו כדי לקדם את ההבנה של הסטודנטים לגבי הטבע המשתנה והדינמי של המשפט וכיצד הוא פועל בפועל.

    • Bradford, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ה-LLB (Hons) שלנו נותן לך את הכלים המשפטיים הדרושים לך לקריירה כעורך דין או עורך דין, כמו גם מכשיר אותך לתעסוקה בתחומים אחרים אם תבחר שלא להמשיך להסמכה מקצועית במשפטים.