5 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב אוסטריה for 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב אוסטריה for 2024Filter
    • Krems an der Donau, אוסטריה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    בכלכלת נתונים, לעסקים יש כמויות גדולות של נתונים זמינות המאפשרות להם לקבל החלטות מבוססות נתונים (ניהול מונחה נתונים, "DDM"). זה חל לא רק על חברות טכנולוגיה, אלא יותר ויותר על חברות קטנות ובינוניות עתירות נתונים וחברות סטארט-אפ. במקרים רבים נעשה שימוש במערכות אוטומטיות (למשל בינה מלאכותית) כדי להכין או לקבל החלטות עסקיות על בסיס נתונים או בהקשר של תהליכי חדשנות. עם זאת, סוגיות משפטיות שונות עולות מהשלבים השונים במחזור חיי הנתונים. לפיכך, קבלת החלטות מונעת נתונים ועסקים מוכווני נתונים דורשים קשת רחבה של מיומנויות ומיומנויות: הבנה טכנית שזורה זו בזו, ידע ניהולי וידע משפטי מעמיק.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    UNITAR שמחה להציע את התכנית לתואר שני במשפט בינלאומי ציבורי (תואר שני במשפטים (LL.M.), בשיתוף עם אוניברסיטת זיגמונד פרויד וינה (SFU). תכנית לתארים מתקדמים חדשה זו תשלב את החוזק האקדמי של SFU עם הכוח של UNITAR מיקוד מעשי ויושם בקמפוס בוינה, או באינטרנט, למשך שנה אחת.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים של התואר השני במשפטים במשפט חוקתי השוואתי מכסה סוגיות הנוגעות לפיתוח ותפעול השלטון החוקתי בהקשרו הפוליטי, החברתי, ההיסטורי, האזורי והבינלאומי הרחב יותר. תכנית הליבה מתמקדת בסוגיות יסוד במשפט חוקתי השוואתי בנוגע ליצירת חוקה ועיצוב חוקתי, ממשל חוקתי (הפרדה אופקית ואנכית של רשויות), והגנה על זכויות חוקתיות בדמוקרטיות חוקתיות מובילות, מתעוררות ושוקעות ברחבי העולם.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-LL.M. במשפט ורגולציה עסקי גלובלי מציע השכלה משפטית מתקדמת בתחום המשפט העסקי העולמי. כתוכנית מקצועית, היא מכוונת לאנשי מקצוע משפטיים צעירים ונותנת מענה לצרכיהם לחינוך משפטי מונחה פרקטיקה. הוא מציע למשתתפים את ההזדמנות להתמחות באחד מארבעה תחומים: (1) יישוב סכסוכים בינלאומיים, (2) משפט כלכלי ומסחרי בינלאומי, (3) דיני חברות, ו-(4) רגולציה ואחריות חברתית תאגידית.

    • Warsaw, פולין
    • Shanghai, הרפובליקה העממית של סין
    • + 1 more

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    חמישה מוסדות מארגנים את ה LL.M ב עיסוק מסחרי לאומי. Center for International Legal Studies (זלצבורג, אוסטריה) מונה למעלה מ -5,000 עורכי דין ברחבי העולם. הפקולטה למשפטים באוניברסיטת Lazarski (ורשה, פולין) מדורגת במקום הראשון בין הפקולטות למשפטים באוניברסיטה הפולנית בשבע השנים האחרונות. אוניברסיטת Eötvös Loránd (בודפשט, הונגריה), שנוסדה ב -1635, הינה הפקולטה למשפטים בהונגריה. המרכז למשפט ומדיניות פיננסית באוניברסיטת ליקסין מבוסס בשנחאי, סין, בית הספר למשפטים של אוניברסיטת בוסטון (בוסטון, מסצ'וסטס) נוסד בשנת 1872 ומדורג ב -25 הראשונים של יותר מ -200 בתי ספר למשפטים שהוסמכו על ידי לשכת עורכי הדין האמריקאית.