8 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב איטליה for 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב איטליה for 2024Filter
    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    12 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    The Master's Course is the outcome of a collaboration between the International Telematic University UNINETTUNO and the NABA, Nuova Accademia di Belle Arti, and aims at training highly qualified professional profiles able to manage the juridical, economic and technological dynamics related to the fashion and textile system.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    "לימודי משפט עולמיים" (GLS) היא תוכנית שמטרתה לשלב מצוינות איטלקית בחינוך משפטי - היא החלה בבולוניה במאה ה-11 - עם גישה מודרנית, רב תרבותית ורב לשונית. התוכנית היא דו לשונית (איטלקית / אנגלית). סטודנטים שמסיימים את לימודיהם מקבלים תואר שני [Laurea Magistrale in Giurisprudenza: LMG/01]. הקווים המנחים הבאים חלים בעיקר על סטודנטים המתגוררים באיטליה ומתכוונים לעקוב אחר כל התוכנית בת 5 שנים. תואר במשפטים מסורתיים (Laurea in Giurisprudenza), כולל כל הכישורים הנדרשים למקצועות משפטיים באיטליה ותוכנית לימודים בינלאומית המורכבת מ-19 קורסים הנלמדים כולם באנגלית (כ-150 נ"ז): 15 מהם הם קורסי חובה, ו-4 נותרים ל- בחירה חופשית של התלמידים. כל הקורסים נלמדים באנגלית מלבד שלושתם הנקראים באיטלקית, שהם קורסים הנלמדים באיטלקית אך פונים במיוחד לתלמידי GLS.

    • Turin, איטליה

    זמן מלא

    8 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני במשפטים (LL.M.) בפשע וצדק בין-לאומי מיועד לאנשי מקצוע ובוגרי אוניברסיטאות המעוניינים להתמחות בתחומי המשפט הבינלאומי בממדים של שלום ועימותים, פשעים על-לאומיים וצדק מעבר, משפט הומניטרי, משפט פלילי בינלאומי, והליך, ודיני זכויות אדם בינלאומיים.

    • Turin, איטליה
    • Online Italy

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    ממשפט בינלאומי למשפט פרטי השוואתי, ממסגרות יסוד ועד טכנולוגיות חדשות, מאסטר מקיף זה מכין את הסטודנטים למגוון קריירות בתחום. נצל את השותפות הייחודית של מוסדות, אקדמאים ואנשי מקצוע משפטיים בכדי לתפוס את מורכבות חוקי הסחר העולמי.

    • Caserta, איטליה
    • Shkodër, אלבניה

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מחלקת המשפטים SUN, משנת הלימודים 2016/2017, הפעילה קורס לימודים משולב חדש עם האוניברסיטה הממלכתית Luigj Gurakuqi Shkoder (אלבניה). הקורס מציע לסטודנטים לקבל תואר כפול, כלומר תואר כפול במשפטים.

    • Hamburg, גרמניה
    • Ghent, בלגיה
    • + 7 more

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    מאסטר האירופי זה במשפטים וכלכלה (EMLE) התוכנית מציעה הזדמנות ייחודית ללימודי בינתחומי של משפט וכלכלה על שניים או אפילו שלושה אוניברסיטאות אירופיות שאינן אירופיות. יהיה LL.M משותף תואר ראשון מהאוניברסיטאות בהמבורג, גנט ורוטרדאם וכל שאר האוניברסיטאות השותפות יקבלו תואר שני נוסף (LL.M / MA / M.Sc.).

    • Turin, איטליה

    זמן מלא

    13 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון במשפטים (LL.M.) בפשעי סייבר, אבטחת סייבר ומשפט בינלאומי נועד להכשיר את המשתתפים במשפט הבינלאומי ובפרקטיקות יישומיות לחקור ולהילחם בפעילויות סייבר זדוניות, כמו גם לספק להם ידע מעמיק על הקיימות אסטרטגיות למניעת פשעי סייבר ברמות שונות, תוך התמקדות בממדים הבינלאומיים של פשעי סייבר ואבטחת סייבר.

    • Caserta, איטליה
    • Murcia, ספרד

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    החל משנת הלימודים 2016/2017, מחלקת המשפטים SUN מציעה לסטודנטים שלה הזדמנות חדשה לבינלאומיות, בנוסף לתוכניות חילופי מסורתיות. הסטודנטים יוכלו להשתתף בתכנית לימודים חדשה שפותחה במשותף באוניברסיטת מורסיה (ספרד) שתאפשר להם לשהות שלושה סמסטרים באוניברסיטה הזרה ולקבל, בסוף הקורס, תואר כפול, כלומר כפול תואר..