12 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב בלגיה for 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב בלגיה for 2024Filter
    • Brussels, בלגיה

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-LL.M. היא תוכנית לתואר שני שנועדה להרחיב את הידע והמומחיות המשפטית שלך בתחומים המשתנים במהירות של המשפט העסקי הבינלאומי

    • Antwerp, בלגיה
    • Online

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית מכשירה את המשתתפים לעיסוק בעריכת דין בסביבה בינלאומית, בין אם בבית ובין אם בחו"ל. קורסי הכישורים המוצעים מאפשרים לך לבחור את הכיוון המקצועי המועדף עליך: לעבוד בארגונים בינלאומיים, במגזר הפרטי או בעמותה, לעסוק במקצוע עריכת דין או לעבוד כעורך דין בהקשר בינתחומי.

    • Ghent, בלגיה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ההתמחות במשפט האיחוד האירופי מציגה את מיטב המומחיות הנודעת של בית הספר למשפטים בגנט במשפט האיחוד האירופי לסטודנטים השואפים להתמחות במשפט ובמוסדות של האיחוד האירופי. על ידי שילוב זהיר של מקצועות ליבה חובה וקורסי בחירה מיוחדים, התלמידים מקבלים השכלה ברמה גבוהה למשפט האיחוד האירופי, תוך שמירה על חופש התמקדות בקריירה אישית או בצורכי מחקר.

    • Brussels, בלגיה

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    LLM זו היא תוכנית לתואר שני הידועה מאז 1971 באיכות יוצאת דופן, אופייה בינלאומי ותוכנית לימודים שפותחה בקפידה המשלבת משפט בינלאומי ואירופאי, כמו גם מצוינות אקדמית והתובנות המעשיות העדכניות ביותר. הוא מצטיין בהכנת סטודנטים למסלולי קריירה משפטיים בינלאומיים לחברה גלובלית בת קיימא.

    • Hamburg, גרמניה
    • Ghent, בלגיה
    • + 7 more

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    מאסטר האירופי זה במשפטים וכלכלה (EMLE) התוכנית מציעה הזדמנות ייחודית ללימודי בינתחומי של משפט וכלכלה על שניים או אפילו שלושה אוניברסיטאות אירופיות שאינן אירופיות. יהיה LL.M משותף תואר ראשון מהאוניברסיטאות בהמבורג, גנט ורוטרדאם וכל שאר האוניברסיטאות השותפות יקבלו תואר שני נוסף (LL.M / MA / M.Sc.).

    • Leuven, בלגיה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני במשפטים הוא תוכנית בעלת שם עולמי המעניקה התמקדות מתקדמת במשפט הבינלאומי והאירופי, ומלמדת על ידי מומחים מובילים בתחומם. עם שתי התמחויות מובחנות, משפט עסקי ומשפט ציבורי, התלמידים נחשפים לתכנית לימודים משפטית חדשנית באמצעות מגוון רחב של קורסי בחירה. באמצעות התוכנית האקדמית הקפדנית שלנו, ה-LL.M. מספק לבוגרים בסיס מעוגל להמשך קריירה עולמית מרגשת. \n\n התכנית מיועדת לסטודנטים שכבר סיימו לימודי משפטים ומשפטנים.

    • Ghent, בלגיה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-LLM בדיני עסקים בינלאומיים היא תכנית דגל לסטודנטים המבקשים להתמחות בהיבטים המשפטיים הבינלאומיים של הפרקטיקה העסקית בעולם הגלובלי שלנו. תוך מתן מידה של בחירה אישית, הוא מכוון את הסטודנטים לעבר אבני הבניין המשפטיות המרכזיות של המשפט העסקי הבינלאומי, ומבטיח תואר מתקדם עם ערך מוסף אמיתי בקריירה מכוונת עסקית.

    • Ghent, בלגיה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התמחות משפטית בינלאומית ולאומית מציעה את הספקטרום הרחב ביותר של אפשרויות הזמינות לסטודנטים עם קריירה בינלאומית או אוריינטציה מחקרית במשפט השוואתי. זה מאפשר לסטודנטים לבחור קורסים מתוך שפע של נושאים בעלי רלוונטיות אירופית (האיחוד האירופי) או בינלאומי, מה שמאפשר לתלמידים ליצור תוכנית חינוכית המותאמת לתחומי העניין האישיים וצרכי הקריירה שלהם. גמישות זו מאוזנת על ידי נוכחות של בסיס מוצק בצורה של קורסי חובה שנבחרו בקפידה על מערכות משפטיות לאומיות ובינלאומיות ומשחק הגומלין ביניהן.

    • Brussels, בלגיה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר בקניין רוחני ומשפטי ICT מספק לימוד מעמיק של דיני הקניין הרוחני והאירופיים הבינלאומיים והאירופיים, דיני ICT ודיני מדיה ותקשורת. תשומת לב מיוחדת מוקדשת לנקודות המבט הבינתחומיות ולמיומנויות המעשיות המבוקשות במגזרים אלה.

    • Leuven, בלגיה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני מתקדם זה עוסק בביטחון סוציאלי והגנה סוציאלית מנקודת מבט משפטית, כלכלית, סוציולוגית, מנהלית ופילוסופית. בנוסף להיותה רב תחומי, תכנית הלימודים מכילה מרכיב השוואתי ורב לאומי חזק המתמקד במתן זכויות הגנה סוציאלית ברחבי אירופה.

    • Ghent, בלגיה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-LLM במשפט בינלאומי וזכויות אדם הוא תכנית חדשה ומלהיבה המותאמת לסטודנטים המבקשים להתמחות בתחום המשפט הבינלאומי הציבורי וזכויות האדם. התמחות LLM זו מספקת לסטודנטים בסיס מוצק בצורה של קורסי חובה שנבחרו בקפידה על זכויות אדם ודיני הגירה, כמו גם נושאים על משפט ציבורי בינלאומי ופיתוח בר קיימא. יחד עם זאת, תכנית הלימודים מותירה לסטודנטים מקום לבחור בין קורסי בחירה רבים בהתאם לסדרי העדיפויות שלהם בקריירה על מנת לזכות במומחיות בנושאים אקטואליים עכשוויים שונים של משפט בינלאומי וזכויות אדם.

    • Leuven, בלגיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, הוֹלַנדִי

    הפקולטות למשפטים של KU Leuven ואוניברסיטת ציריך מציעות תכנית לתואר כפול המתמקדת בתחומי המשפט שבהם לכל פקולטה מומחיות מיוחדת. התכנית לתואר שני לשנתיים נלמדת במלואה באנגלית ומורכבת משנת לימודים אחת בלובן ושנה בציריך.