7 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב הרפובליקה העממית של סין for 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב הרפובליקה העממית של סין for 2024Filter
    • Shenzhen, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנט למשפטים LLL התוכנית משלבת קורסים במשפט רב לאומי ממספר רב של מסורות משפטיות כדי להכין את התלמידים לתרגול עולמי של מסורות משפטיות מנוגדות, עסקאות עסקיות בינלאומיות מורכבות ופתרון סכסוכים. מאויש עם מלומדים רב לאומיים העליון, STL מתמקדת immersive, הדרכה בכיתה אינטראקטיבית הכשרה בחשיבה ביקורתית.

    • Shanghai, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    LL.M. תוכנית לתואר שני במשפטים סינית היא תוכנית ללימודי תארים מתקדמים המוצעת על ידי בית הספר למשפטים של קוגואן למשפטים שנחאי ג'יאו טונג, אחת האוניברסיטאות הוותיקות והיוקרתיות ביותר בסין. התוכנית מתמקדת במשפט האזרחי והמסחרי הסיני ומציעה לסטודנטים למשפטים זרים ואנשי מקצוע משפטיים הזדמנות מצוינת ללמוד משפטים ותהליכים משפטיים סיניים ולעשות מחקר בסין והשוואת משפטים.

    • Sydney, אוסטרליה
    • Moore Park, אוסטרליה
    • + 2 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה נותן לסטודנטים לבנות כישורים משפטיים מומחים בתחום העיסוק המקצועי שלהם, כמו גם יכולות מחקר תיאורטיות ומעשיות בהתייחסות לחקר המשפט.

    • Sydney, אוסטרליה
    • Moore Park, אוסטרליה
    • + 2 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר של החוקים (מחקר) מספק הזדמנות לבוגרים לפתח את מיומנויות המחקר שלהם, להעמיק את הידע שלהם בתחום כלשהו של החוק ולקיים מחקר מקורי. התואר מוענק למועמדים המוכיחים יכולת מחקר, הבנה של שיטות מחקר ויכולת לתרום תרומה מקורית לידע.

    • Warsaw, פולין
    • Shanghai, הרפובליקה העממית של סין
    • + 1 more

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    חמישה מוסדות מארגנים את ה LL.M ב עיסוק מסחרי לאומי. Center for International Legal Studies (זלצבורג, אוסטריה) מונה למעלה מ -5,000 עורכי דין ברחבי העולם. הפקולטה למשפטים באוניברסיטת Lazarski (ורשה, פולין) מדורגת במקום הראשון בין הפקולטות למשפטים באוניברסיטה הפולנית בשבע השנים האחרונות. אוניברסיטת Eötvös Loránd (בודפשט, הונגריה), שנוסדה ב -1635, הינה הפקולטה למשפטים בהונגריה. המרכז למשפט ומדיניות פיננסית באוניברסיטת ליקסין מבוסס בשנחאי, סין, בית הספר למשפטים של אוניברסיטת בוסטון (בוסטון, מסצ'וסטס) נוסד בשנת 1872 ומדורג ב -25 הראשונים של יותר מ -200 בתי ספר למשפטים שהוסמכו על ידי לשכת עורכי הדין האמריקאית.

    • Wuhan, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרה: שמירת חוקים ודיסציפלינות, התנהגות טובה; להיות כנים ולשמור על הבטחה, בעל סגנון קפדני של למידה, בעל רוח עבודת צוות, בעל מוסר טוב על עבודה מדעית, מקצועית, שיתופית ומסורה.

    • Kunming, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    סִינִית

    נוסדה בשנת 1933, המחלקה למשפטים של Yunnan University כבר אחד הראשונים בתי הספר המשפטיים באזור הדרום מערבי של סין. ב -1952 הועברה המחלקה לצ'ונגצ'ינג על בסיס התאמת הסגל הארצי, יחד עם בתי ספר אחרים למשפטים, כדי להקים את מכללת דרום קוריאה למדע המדינה ולמשפט. בשנת 1980, המחלקה למשפטים של Yunnan University היה מחדש והחל לרשום סטודנטים חדשים בשנה הבאה. בשנת 1999, התמחויות החוק והמשפט הכלכלי של מכללת יונאן לשעבר לג'וניור לפוליטיקה ומשפטים נכנסו לבית הספר החדש למשפטים של Yunnan University , בהיותו המרכז החשוב ביותר בתחום החינוך והחקירה במחוז יונאן.