4 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב פולין for 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב פולין for 2024Filter
    • Wrocław, פולין

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המשפט הבינלאומי והאירופי של LLM נלמד כולו באנגלית ופתוח לסטודנטים בינלאומיים ופולנים כאחד. עם השלמת תכנית המחזור השני LLM המשפט הבינלאומי והאירופי, הבוגר יהיה בעל מיומנויות וידע כללי בתחום הדיסציפלינות הדוגמטיות של המשפט הבינלאומי והאירופי.

    • Wrocław, פולין

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    החוק הבינלאומי וה- European LLM נלמד כולו באנגלית והוא פתוח לסטודנטים בינלאומיים ופולנים כאחד. עם סיום תוכנית המחזור השני LLM משפט בינלאומי ואירופאי, הבוגר יהיה בעל כישורים וידע כללי בתחום הדיסציפלינות הדוגמטיות של המשפט הבינלאומי והאירופי. בהתאם להתמחות שנבחרה, הבוגר יקבל ידע ומיומנויות מומחים הרלוונטיים לפרופיל הפעילויות הנערכות על ידי גופים הפועלים בתחום הסחר המסחרי הבינלאומי או העוסקים בהיבטים שונים של הגנת זכויות האדם בתחום הבינלאומי. בוגרי משפט LLM ומשפט בינלאומי מוכנים לעסוק בכל הארגונים המקומיים והבינלאומיים (ציבוריים ולא ציבוריים) הדורשים ידע בסיסי ממדעי המשפט. לבוגרים יש כישורים בינאישיים ויכולת לתקשר במהלך תהליכי החלטה, כמו גם לבצע את תפקיד המשא ומתן, המגשר והבורר בתהליכים ליישוב סכסוכים המבוססים על החוק המקומי והבינלאומי כאחד. בוגרים גם רוכשים מיומנויות חיוניות לתחילת פעילות מסחרית בהיבט הבינלאומי. תפקוד יעיל בסביבה התחרותית ביותר של יחסי מסחר עכשוויים מחייב ידע באלמנטים של דיני קניין רוחני, כלכלה ותחומים ספציפיים של מדע המשפט הספציפי לפרופיל של עסק נתון.

    • Hamburg, גרמניה
    • Ghent, בלגיה
    • + 7 more

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    מאסטר האירופי זה במשפטים וכלכלה (EMLE) התוכנית מציעה הזדמנות ייחודית ללימודי בינתחומי של משפט וכלכלה על שניים או אפילו שלושה אוניברסיטאות אירופיות שאינן אירופיות. יהיה LL.M משותף תואר ראשון מהאוניברסיטאות בהמבורג, גנט ורוטרדאם וכל שאר האוניברסיטאות השותפות יקבלו תואר שני נוסף (LL.M / MA / M.Sc.).

    • Warsaw, פולין
    • Shanghai, הרפובליקה העממית של סין
    • + 1 more

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    חמישה מוסדות מארגנים את ה LL.M ב עיסוק מסחרי לאומי. Center for International Legal Studies (זלצבורג, אוסטריה) מונה למעלה מ -5,000 עורכי דין ברחבי העולם. הפקולטה למשפטים באוניברסיטת Lazarski (ורשה, פולין) מדורגת במקום הראשון בין הפקולטות למשפטים באוניברסיטה הפולנית בשבע השנים האחרונות. אוניברסיטת Eötvös Loránd (בודפשט, הונגריה), שנוסדה ב -1635, הינה הפקולטה למשפטים בהונגריה. המרכז למשפט ומדיניות פיננסית באוניברסיטת ליקסין מבוסס בשנחאי, סין, בית הספר למשפטים של אוניברסיטת בוסטון (בוסטון, מסצ'וסטס) נוסד בשנת 1872 ומדורג ב -25 הראשונים של יותר מ -200 בתי ספר למשפטים שהוסמכו על ידי לשכת עורכי הדין האמריקאית.