3 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב קנדה for 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב קנדה for 2024Filter
    • Toronto, קנדה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ההתמחות בדיני מיסוי מציעה בחינה מעמיקה של המדיניות, העקרונות וההיגיון הפנימי של חוקי המס בקנדה ומחוצה לה. קורס החובה עוסק במדיניות מיסוי, התערבות סטטוטורית ומיסוי של יחידים, בעוד שמקצועות הבחירה מרחיבים את ההיקף. תוכלו לחקור את כל ההיבטים של דיני המיסוי, החל מהכללים הבסיסיים העומדים בבסיס עקרונות תכנון מס אישי מסורתי ועד להתפתחויות עכשוויות בעיצוב מתוחכם של מכשירים פיננסיים.

    • Toronto, קנדה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ההתמחות במשפטים בינלאומיים מציעה בחינה מעמיקה של מושגי המשפט הפרטי הקנדי וההשוואתי. קורסי חובה וליבה עוסקים באלמנטים מגוונים של פרקטיקה עסקית בינלאומית, כולל עסקאות עסקיות, מיסוי חוצי גבולות, בוררות בינלאומית וסחר בינלאומי. תוכלו לחקור מגמות עדכניות בפרקטיקה של המשפט הבינלאומי, ללמוד על מכשירים משפטיים בינלאומיים רלוונטיים, שינויים רגולטוריים ושיקולים אתיים חשובים.

    • Toronto, קנדה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ההתמחות במשפט המקובל הקנדי מציעה בחינה מעמיקה של נושאי ליבה של המשפט המקובל הקנדי לצד מגוון רחב של אפשרויות בחירה. עורכי דין ובוגרי משפטים בעלי הכשרה בינלאומית העוסקים בהתמחות זו נהנים מתמיכה אקדמית וקריירה כדי לסייע במעבר שלהם לשוק המשפטי הקנדי. קורסי הליבה תוכננו במיוחד כדי לעמוד בדרישות של פדרציית אגודות המשפט של הוועדה הלאומית להסמכה (NCA) של קנדה.