4 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב ברזיל for 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב ברזיל for 2024Filter
    • Mirante do Paranapanema, ברזיל

    בקמפוס

    פורטוגזית

    ההתמחות בדיני עסקים ומיסים תאפשר לסטודנט חזון עדכני ורב תחומי שמטרתו לעדכן או להכין את עורך הדין לשוק העבודה, באמצעות פיתוח מיומנויות ספציפיות בניהול עניינים משפטיים ועסקיים, תוך הבנת העקרונות המנחים של החוק. המערכת הכלכלית והפיננסית של המדינה והשפעתה על דיני המס, תוך מתן כלים מעשיים לניתוח קריטי של מערכת המס הארצית.

    • Historical Centre, ברזיל

    בקמפוס

    פורטוגזית

    התוכנית למשפטים לתואר שני (PPGD) החלה את מסלולה בשנת 2013, באישור התואר השני במשפטים - תחום הריכוז "משפט וחברה" - אשר להגיע לכיתה ד 'יכול להגיש בפני CAPES את הצעת הדוקטורט. ב- 6 ביוני 2019 אושרה הצעת הקורס החדשה. לפיכך אוגדה התוכנית לתואר שני במשפטים, שהייתה בסיסית למחקר השאלות הבאות: א) חיוב החוק והגשמתו על ידי החברה; ב) התבוננות בשינויים חברתיים ובתפיסה כיצד הם משפיעים על החוק ומשנים אותו; ג) המרחק בין הטקסט החיובי למציאות החברתית הברזילאית.

    • Pituaçu, ברזיל

    בקמפוס

    פורטוגזית

    לתואר שני במשפטים, עם תחום ריכוז בשינוי זכויות יסוד, יש שתי קווי מחקר, כלומר: קו A הנקרא ביואתיקה, אלטריות וסביבה חברתית וקו B שכותרתו מדיניות ציבורית ויישום זכויות יסוד. טיפוח האחרות כעיקרון המסוגל להעניק לכל הקוטבים זכויות ביטוי שוות. (BYINGTON, 2015) היא הפרדיגמה הגדולה שמנחה את הקורס. היא מבקשת לקדם את הכשרתם של חוקרים הסופגים את הצורך לייצר ידע המסוגל להתגבר על עמדות טורפות ונצלניות של הסביבה בה הם פועלים ופועלים מתוך חזון אוהב, אקולוגי, דמוקרטי ורחום שאנו מקווים שיוכל להבטיח את עתידו של האנושות (BYINGTON, 2008).

    • Fortaleza Alta, ברזיל

    בקמפוס

    פורטוגזית

    תכנית התואר השני במשפטים FURB מכוונת לבעלי תעודת השכלה גבוהה במשפטים או בקורסים אחרים בתחום מדעי החברה היישומיים ומטרתה להכשיר אנשי מקצוע בתחום המשפט לפעול כמורים וחוקרים בקורסים לתואר ראשון. ולימודי תואר שני, כיועצים, יועצים, עובדי מדינה של צדק ומדינה, מנהלי ציבור, יזמים ומאמנים של חוות דעת מוסמכות, במטרה לאחד את שלטון החוק הדמוקרטי ולשפר פרקטיקות משפטיות המקדמות זכויות יסוד בימינו. החברה הבינלאומית, ובכך מדיניות חוקתית. לכן נועד לקדם את המאפיינים הבאים: א) הכשרה כללית לפעול כמורים וחוקרים בהשכלה גבוהה או במרכזי מחקר וחדשנות; ב) הכשרה לביצוע מחקרים בתחומים השונים של מדעי המשפט ובסביבות רב תחומיות ובין תחומיות; ג) רגישות לפעול בתחומי משפט הנחשבים כמועדפים במדינה ובהקשרים האזוריים שלה; ד) יכולת ליצור ולפרש נתונים אמפיריים על ההקשר האזורי והלאומי המאפשרים גיבוש וניתוח מדיניות ציבורית; ה) יכולת להכיר בדרישות מצד קבוצות לחץ, מיעוטים, נושאים חברתיים-סביבתיים וריבונות, כמו גם מכלכלת השוק וצורות הקשר הרבות שלה עם החוק.