6 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני איכות הסביבה ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני איכות הסביבה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Sacramento, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    חוק ה- LLM בתחום המים והסביבה יכין אתכם לשרת את הצרכים המגוונים של עסקים ויזמים, חקלאים וחוואים, עמותות וגופים ציבוריים בכל רמה, מקומית ועד בינלאומית.

    • Hartford, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית LLM במשפטי אנרגיה וסביבה בבית הספר למשפטים של UConn מעסיקה סטודנטים ומפתחת את המומחיות שלהם בצרכי אנרגיה גלובליים, שינויי אקלים, מדיניות אנרגיה מתחדשת, מדיניות סביבתית ושימוש בקרקע.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית ללימודי הסביבה והאנרגיה של בית הספר למשפטים באוניברסיטת ג'ורג 'וושינגטון, שהוקמה בתחילת עידן החוק הסביבתי המודרני, נמצאת בחזית החינוך בתחום כמעט 50 שנה. במהלך העשור האחרון הורחבה התוכנית כדי להגדיל את ההתמקדות שלנו בחוק האנרגיה, הוספת כיתות חדשות ויצירת יוזמת אנרגיה בת קיימא.

    • Oklahoma, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני במשפטים בתכנית חוק מקורות אנרגיה וטבע מורכב מקורס מלא של מחקר על שני סמסטרים מאוגוסט עד מאי של כל שנה. יהיו צפויים לתלמידים להשלים את הקורסים בחקר אנרגיה, ניתוח וכתיבה; נפט וגז חוק (בסיסי ומתקדם); סביבה או דיני איכות הסביבה בינלאומיים; משפט מנהלי ושינויי האקלים.

    • Buffalo, ארצות הברית

    אנגלית

    החוק הסביבתי ממלא תפקיד מרכזי בבניית היחסים בין בני האדם לעולם הסובב אותם. כמעט כל סוג של פרקטיקה משפטית כיום נוגע בהיבט כלשהו של דיני הסביבה.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו משלבת השתלמויות בלימודים, כתיבה ומיומנויות מעשיות עם מגוון רחב של קורסים לדיני סביבה. הסטודנטים עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם עורכי הדין בפקולטה ובעשייה למחקר, חקירה והכנת מאמרים שניתן לפרסם בנושאים סביבתיים מובילים.