9 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני טכנולוגיה 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני טכנולוגיה 2024Filter
    • Brighton, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    עתיד החוק הוא דיגיטלי. LLM חדשני זה מציע לך התמחות ביקורתית ואינטלקטואלית בתחום זה שמתפתח במהירות. תלמדו מעורכי הדין המובילים כיום, והמחקר שלנו מבסס את ההוראה שלנו. תוכלו לחקור את הסוגיות האחראיות להצבת מערכת המשפט בחזית הממשל באינטרנט. תוכלו גם לקבל תובנות תיאורטיות ומעשיות, המאפשרות לך לשלוט בתחומים השזורים בטכנולוגיית מידע ודיני קניין רוחני.

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    American University המכללה למשפטים של וושינגטון (AUWCL) היא זמן רב מובילה בתחומים הקשורים לקניין רוחני ומשפט טכנולוגיה. ה-LL.M שלנו בקניין רוחני וטכנולוגיה רותם את החוזקות הללו עם תוכנית ייחודית לבוגרי משפט בינלאומי ומקומיים המעוניינים להיכנס או לצמוח בתחומי עיסוק חופפים אלה. התוכנית מנצלת את המיקום שלנו בוושינגטון די.סי. ואת מרכזי המחקר והמדיניות שלנו, כדי להביא סטודנטים למגע מתמיד עם השופטים, המחוקקים, פקידי הרשות המבצעת, מנהלי משא ומתן מסחריים, סוכנויות רב-צדדיות, חוקרים ועורכי דין בתעשייה ובאינטרס ציבורי שעבודתם מעצב את תחום החוק המרגש והמשתנה במהירות. מועמדים מצטיינים מוזמנים להגיש בקשה למלגת צדק המידע שלנו, הכוללת מלגת שכר לימוד חלקית.

    • Champaign, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית ריכוז דיני קניין רוחני וטכנולוגיה באילינוי, נועדה להכין סטודנטים עם או בלי הכשרה משפטית מוקדמת להצטיין בקריירה המקצועית שלהם. סטודנטים בעלי השכלה זרה בתכנית ריכוז דיני קניין רוחני וטכנולוגיה LLM - מוצגים בפני מערכת המשפט האמריקאית וניתנים להם הזדמנות להתמחות בתחום האינטרס האקדמי או המקצועי שלהם. עורכי דין שהוכשרו בארה"ב יכולים גם לשפר את המומחיות המשפטית שלהם כדי לעמוד ביעדיהם המקצועיים והקריירתיים בתכנית ריכוז דיני קניין רוחני וטכנולוגיה LLM.

    • Brussels, בלגיה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר בקניין רוחני ומשפטי ICT מספק לימוד מעמיק של דיני הקניין הרוחני והאירופיים הבינלאומיים והאירופיים, דיני ICT ודיני מדיה ותקשורת. תשומת לב מיוחדת מוקדשת לנקודות המבט הבינתחומיות ולמיומנויות המעשיות המבוקשות במגזרים אלה.

    • Seattle, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    סיאטל התגלה כמרכז עולמי מוביל בתעשיית הטכנולוגיה. העיר מארחת בסיס יוצא מן הכלל של ידע, כישרון והזדמנות המעניקים השראה לתכנית LLM שלנו בתחום החדשנות והטכנולוגיה. התוכנית עונה על הצורך המהותי בקאדר חדש של אנשי מקצוע בשירות משפטי, אשר מאומנים היטב בתוכניות הרגולציה הבסיסיות ובקיאים בתכונות הטכנולוגיות והאסטרטגיות המגדירות את השיטות החדשות ביותר לעסקים.

    • Utrecht, הולנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה מתעניין בפרטיות, אבטחת סייבר, בלוקצ'יין, בינה מלאכותית, קבלת החלטות ממשלתיות אוטומטיות וכלכלות פלטפורמה, כמו גם ההשלכות הפוטנציאליות של התפתחויות אלו על החברה שלנו ועל ערכיה הבסיסיים ועל שלטון החוק? האם אתה כמומחה משפטי רוצה לתרום תרומה משמעותית לתחומי המשפט והטכנולוגיה כאחד? אם כן, אנו מזמינים אותך ללמוד עוד על ה-LLM במשפט וטכנולוגיה באירופה בכתובת Utrecht University .

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    למידה מרחוק

    אנגלית

    השג תואר שני בזמן שנשאר במשרה מלאה והתאם את המודולים להתמקד ב: חוק IP דיגיטלי; דיני מדיה; חוק הטלקום; חוק ה- IT. למד דיני טכנולוגיה, מדיה וטלקומוניקציה באופן מקוון עם קורס למידה מרחוק לתואר שני!

  • זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו נועדה לקדם ידע והבנה מתקדמים של היחסים בין המשפט, הטכנולוגיה, המסחר והחברה במובן הרחב ביותר האפשרי.