22 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני מסים 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני מסים 2024Filter
    • Dallas, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    36 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר שני במסים (LLM מס הכנסה), עבור סטודנטים במשרה מלאה או חלקית, היא תוכנית מקיפה, מתקדמים תואר המיועד עורכי דין מתכננים להתמחות בתחום המס. היא מתמקדת לא רק על שליטה טכנית של חוקי המס, אלא גם על נושאים רחבים יותר של המס ואת המדיניות הפיסקלית. רוב הקורסים בתכנית הלימודים מספקים הדרכה ברמת הסקר בנושאים שאינם מטופלים בדרך כלל במסלולי מס ברמת JD.

    • Toronto, קנדה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ההתמחות בדיני מיסוי מציעה בחינה מעמיקה של המדיניות, העקרונות וההיגיון הפנימי של חוקי המס בקנדה ומחוצה לה. קורס החובה עוסק במדיניות מיסוי, התערבות סטטוטורית ומיסוי של יחידים, בעוד שמקצועות הבחירה מרחיבים את ההיקף. תוכלו לחקור את כל ההיבטים של דיני המיסוי, החל מהכללים הבסיסיים העומדים בבסיס עקרונות תכנון מס אישי מסורתי ועד להתפתחויות עכשוויות בעיצוב מתוחכם של מכשירים פיננסיים.

    • Fort Worth, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אם שקלת פעם לזכות בתואר שני במשפטים, אין זמן טוב יותר מאשר עכשיו ואין מקום טוב יותר מ- Texas A&M University School of Law . ה- LL.M. הוא תואר במשפטים מתקדם לסטודנטים שכבר קיבלו JD או שווה ערך מבית ספר למשפטים מחוץ לארצות הברית. 24 שעות האשראי, תכנית לשנה, מיועדת לסטודנטים מקומיים ובינלאומיים המעוניינים לפתח התמחות בתחום תחום משפט מסוים; לחפש הבנה של החוק והנוהל האמריקאי, כולל אלה שאולי ירצו לשבת לבחינת עורכי הדין בטקסס. LL.M מקוון אפשרויות התואר הן מס בינלאומי, ניהול סיכונים, ניהול עושר.

    • Irvine, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית מס הבוגר באוניברסיטת קליפורניה, בית הספר למשפטים של אוניברסיטת ארווין מציעה תוכנית לימודים חדשנית המנחלת תלמידים הן בעומק הדוקטרינרי והן במיומנויות המעשיות הדרושות לתרגול דיני המס ברמות הגבוהות ביותר, בארצות הברית או בחו"ל.

    • Hartford, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית LLM בדיני ביטוח בבית הספר למשפטים של UConn היא היעד המוביל לעורכי דין וסטודנטים מארצות הברית ומכל העולם המחפשים הכשרה רצינית לתואר שני בדיני ביטוח ושירותים פיננסיים. הודות למיקומנו בהרטפורד ההיסטורית, קונטיקט - "בירת הביטוח" המפורסמת והמטה של כמה מחברות הביטוח הגדולות בעולם - הסטודנטים שלנו לומדים עם מומחי דיני הביטוח המתוחכמים ביותר במדינה. ניו יורק ובוסטון נמצאות במרחק שעתיים בלבד משם, ומחוז פיירפילד, קונטיקט, בירת קרנות הגידור של ארצות הברית, קרובה עוד יותר.

    • Maastricht, הולנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה חושב אנליטי? האם אתה מתעניין בדיני מס, עסקים, פיננסים ופוליטיקה? והאם אתה יכול לראות את עצמך מייעץ לחברות בינלאומיות או לאנשים פרטיים בנושאי מס בינלאומיים? אז למה לא ללמוד דיני מס בינלאומיים ואירופיים? בנוסף למיסוי חברות ותכנון מס בינלאומי, תלמדו מגוון רחב של נושאים כלכליים, משפטיים וחברתיים קשורים.

    • Johannesburg, דרום אפריקה

    משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    חוקי המס הפכו למורכבים יותר ויותר במאה האחרונה. לאחרונה הוכנסו יותר ויותר אמצעי מניעה להימנעות בכדי לרסן את היעילות של מבני הימנעות ממס, ובכך להגדיל את היקפי הוראות המס החלות על עסקאות מסחריות יומיות. תואר שני במשפט מס הוא הסמכה מובנית שנועדה לספק למועמדים הבנה מעמיקה של גרעין המס וכן פיתוח חוקי המס בדרום אפריקה ובקהילה הבינלאומית.

    • Pretoria, דרום אפריקה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Vienna, אוסטריה

    משרה חלקית

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    דיגיטליזציה וטרנספורמציה הן הרבה יותר מסתם מילות באז בימינו. למרות שאנו רואים טרנדים עכשוויים ונוח לנו לדבר עליהם, לעיתים קרובות אנו מזלזלים בחשיבות ובהקשר שבו אנו פועלים, כי אנו רגילים להאמין שאנו בשליטה. באיזו תדירות אנו רואים טרנדים אך לא פועלים מהר מספיק? הדיגיטליזציה של חילופי המידע בין רשויות המס לנישומים היא מגמה שלא תיעלם.

    • Fort Worth, ארצות הברית

    זמן מלא

    למידה מרחוק

    אנגלית

  • זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    ההתמקדות של תכנית המס על סיום הלימודים היא לספק קורסים שנותנים עורכי דין הידע וכישורים הדרושים להם כדי להאיץ את הקריירה שלהם. כל הסגל שלנו יש ניסיון רב במגוון סביבת עבודת מס והתמחויות.

    • Boston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האופציה המקוונת של תוכנית המס לבוגרים מעניקה למתרגלים פעילים דרך גמישה לזכות בתואר LLM בעל דירוג גבוה של BU Law בתואר מיסוי. אידיאלי עבור עורכי דין שתפקידם מונע מהם להשתתף בתוכנית המגורים של BU בבוסטון, מתכונת התוכנית מאפשרת לסטודנטים להתחיל את מסלול הלימודים שלהם בכל אחד משלושת המפגשים - סתיו, אביב או קיץ - ולהירשם למגוון קורסי מס מיוחדים. סטודנטים יכולים להשלים את 24 הנקודות הנדרשות לתואר LLM במיסוי על בסיס משרה מלאה או חלקית. סטודנטים במשרה מלאה משלימים את התואר בשני מפגשים, בעוד שסטודנטים במשרה חלקית עשויים להשלים את התואר בארבעה מפגשים רצופים בלבד או במהלך ארבע שנים, בהתאם לדרישות לוחות הזמנים שלהם.

    • Mirante do Paranapanema, ברזיל

    בקמפוס

    פורטוגזית

    ההתמחות בדיני עסקים ומיסים תאפשר לסטודנט חזון עדכני ורב תחומי שמטרתו לעדכן או להכין את עורך הדין לשוק העבודה, באמצעות פיתוח מיומנויות ספציפיות בניהול עניינים משפטיים ועסקיים, תוך הבנת העקרונות המנחים של החוק. המערכת הכלכלית והפיננסית של המדינה והשפעתה על דיני המס, תוך מתן כלים מעשיים לניתוח קריטי של מערכת המס הארצית.

    • New York, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית המס לתארים מתקדמים, שהוקמה בשנת 1945, היא התוכנית החשובה ביותר מסוגה. הפקולטה למס בוגרים כוללת כמה מהדמויות האקדמיות המובילות בארץ במיסוי וכן עוסקי מיסים המשלבים מחויבות יוצאת דופן להוראה עם ידע מעשי שנצבר לאורך שנים של ניסיון ברמות העיסוק המתוחכמות ביותר. בוגרי התוכנית נמצאים בעמדות בולטות בפרקטיקות המס, הממשל, מערכת המשפט והאקדמיה.

    • Gainesville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    במשך למעלה מ -40 שנה, תכנית המס לתארים מתקדמים באוניברסיטת פלורידה הכינה את הסטודנטים לקריירה מרגשת בתחום דיני המס. University of Florida Levin College of Law לתכניות מיסוי University of Florida Levin College of Law מוכרת על ידי חוקרי מס ועוסקים בפריסה ארצית כתוכניות מובילות ללימודים מתקדמים של דיני מיסים.