7 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני עסקים בינלאומיים ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני עסקים בינלאומיים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    Loyola Law Schoolההתמחות במשפט עסקים בינלאומיים מכוונת לסטודנטים המעוניינים לסייע לחברות בשוק גלובלי. על ידי התמחות בתחום זה, התלמידים יוכלו לייעץ ללקוחות בשפע נושאים, החל מהקמת חברה ועד ניהול החברה שלה, סוגיות מס ומיזוגים ורכישות.

    • Sacramento, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במשפטים בין-לאומיים להכשרת עורכי דין לתרגול בתחום דיני עסקים בינלאומיים. תואר נוסף מכין עורכי דין לקריירה בכלכלה העולמית.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-LL.M. במשפט בינלאומי לעסקים וסחר מיועד לעורכי דין ובוגרי משפטים המעוניינים במשפט הבינלאומי של מסחר, השקעות, מימון ועסקאות עסקיות אחרות. ה-LL.M. מתמקד בסיוע לסטודנטים לרכוש את הידע והמיומנויות המעשיות הדרושים לקריירה עתידית בפרקטיקה משפטית, ייעוץ וקביעת מדיניות. נלמד בוושינגטון הבירה על ידי אקדמאים ומתרגלים מהשורה הראשונה, ה-LL.M. מציג הזדמנויות למידה חוויתיות ייחודיות ונטוורקינג.

    • Gulfport, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני במשפטים במשפט הבינלאומי הוא כמובן לשנה אינטנסיבית שמוביל לתואר משפטי מתקדם במשפט הבינלאומי. התכנית של הכובע הרחב השולי החוק להכיל את הצרכים ההתמחות של שני עורכי הדין המנוסים להתאמן

    • Cleveland, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו מיועדת לסטודנטים המעוניינים בניתוח אקדמי ויישומים מעשיים של משפט עסקי בארה"ב ועסקאות עסק בינלאומיות.

    • New York, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית LLM במשפטים בינלאומיים לעסקים וסחר מכינה את הסטודנטים לעמוד באתגרים של כלכלה גלובלית יותר ויותר על ידי מתן הידע וההכשרה הדרושים לטיפול בעסקאות טרנס-לאומיות מורכבות המגדירות את הסביבה המשפטית והעסקית הנוכחית.

    • Buffalo, ארצות הברית

    אנגלית

    לימודי המשפט החדשניים החדשניים שלנו LL.M. התוכנית, אחת הראשונות מסוגה בארצות הברית, מכירה באופי העולמי ההולך וגובר של הפרקטיקה המשפטית ובצורך בעורכי דין מיומנים להדריך את הלקוחות באינטראקציות שלהם חוצה גבולות.