33 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני קניין רוחני 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני קניין רוחני 2024Filter
    • Concord, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנן עבור עורכי דין ארה"ב וזרים, סטודנטים לומדים ממומחים בתעשייה ומלומדים בחזית התחום, הכל מהנוחות של ביתם. הפוך למומחה IP וראה מה העולם מחזיק עבורך.

    • Brighton, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    עתיד החוק הוא דיגיטלי. LLM חדשני זה מציע לך התמחות ביקורתית ואינטלקטואלית בתחום זה שמתפתח במהירות. תלמדו מעורכי הדין המובילים כיום, והמחקר שלנו מבסס את ההוראה שלנו. תוכלו לחקור את הסוגיות האחראיות להצבת מערכת המשפט בחזית הממשל באינטרנט. תוכלו גם לקבל תובנות תיאורטיות ומעשיות, המאפשרות לך לשלוט בתחומים השזורים בטכנולוגיית מידע ודיני קניין רוחני.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    קניין רוחני הוא אחד התחומים הדינמיים והצמחים ביותר של פרקטיקה משפטית והוא מייצג בערך 20 אחוזים מהכלכלה האמריקאית.

    • Fort Worth, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    בכלכלה העולמית, מבוססת המידע, חשוב מאי פעם לרכוש הבנה מתוחכמת של דיני הקניין הרוחני (IP). בין אם אתה עוסק בקריירת IP, בעל עסק או שאתה עוסק בעיצוב מדיניות IP או טכנולוגיה עבור המדינה שלך, מאסטר המשפטים שלנו (LL.M) בעיצוב ייחודי יכין אותך לקראת המורכב והתמיד. נוף IP ודיני טכנולוגיה מתפתחים. ה- IP LL.M. התואר מיועד לסטודנטים שכבר מחזיקים בתואר JD או תואר ראשון במשפטים מבית ספר למשפטים שאינם אמריקאים. תואר זה מיועד לעורכי דין מומחים, בוגרי בית ספר למשפטים בארה"ב וסטודנטים למשפטים בינלאומיים, כולל אלה המעוניינים לשבת לבחינת לשכת עורכי הדין בטקסס.

    • Bristol, הממלכה המאוחדת
    • Leeds, הממלכה המאוחדת
    • + 4 more

    משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    LLMs שלנו מתוך חבילת התוכניות לתואר שני במשפטים מיועדים לבוגרי משפטים וללא חוקים שרוצים לחקור את היישום המעשי של תחום מומחה מסוים בתחום. ללמוד פנים אל פנים או באינטרנט.

    • Champaign, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית ריכוז דיני קניין רוחני וטכנולוגיה באילינוי, נועדה להכין סטודנטים עם או בלי הכשרה משפטית מוקדמת להצטיין בקריירה המקצועית שלהם. סטודנטים בעלי השכלה זרה בתכנית ריכוז דיני קניין רוחני וטכנולוגיה LLM - מוצגים בפני מערכת המשפט האמריקאית וניתנים להם הזדמנות להתמחות בתחום האינטרס האקדמי או המקצועי שלהם. עורכי דין שהוכשרו בארה"ב יכולים גם לשפר את המומחיות המשפטית שלהם כדי לעמוד ביעדיהם המקצועיים והקריירתיים בתכנית ריכוז דיני קניין רוחני וטכנולוגיה LLM.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    American University המכללה למשפטים של וושינגטון (AUWCL) היא זמן רב מובילה בתחומים הקשורים לקניין רוחני ומשפט טכנולוגיה. ה-LL.M שלנו בקניין רוחני וטכנולוגיה רותם את החוזקות הללו עם תוכנית ייחודית לבוגרי משפט בינלאומי ומקומיים המעוניינים להיכנס או לצמוח בתחומי עיסוק חופפים אלה. התוכנית מנצלת את המיקום שלנו בוושינגטון די.סי. ואת מרכזי המחקר והמדיניות שלנו, כדי להביא סטודנטים למגע מתמיד עם השופטים, המחוקקים, פקידי הרשות המבצעת, מנהלי משא ומתן מסחריים, סוכנויות רב-צדדיות, חוקרים ועורכי דין בתעשייה ובאינטרס ציבורי שעבודתם מעצב את תחום החוק המרגש והמשתנה במהירות. מועמדים מצטיינים מוזמנים להגיש בקשה למלגת צדק המידע שלנו, הכוללת מלגת שכר לימוד חלקית.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר למשפטים באוניברסיטת ג'ורג 'וושינגטון היה מוביל בחינוך וקניין רוחני מלגות במשך יותר ממאה שנה. כשחוק GW הקים תוכנית של תואר שני לדיני פטנטים בשנת 1895, בוגריה כבר כתבו את הפטנטים עבור הטלפונים של בל, מרגנטלר הייתה מכונת הלינוטיפ, ואיסטמן מגלגל את מצלמת הקולנוע, בין מאות המצאות אחרות, ועשרות בוגרים נוספים עבדו במשרד הפטנטים.

    • Johannesburg, דרום אפריקה

    זמן מלא

    2 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית

    LLM זה נועד לספק לתלמיד את הכלים הנחוצים כדי לנווט בנוף ה- IP וליצור מודעות למלכודות או הזדמנויות העשויות להציג את עצמו.

    • Brussels, בלגיה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר המתקדם של KU Leuven לדיני קניין רוחני ודיני תקשוב מספק מחקר מעמיק בנושא IP, ICT ומשפט תקשורתי. לסטודנטים מוצע מחקר מקיף של דיני IP בינלאומיים ואירופיים, דיני IT ומשפט תקשורת ותקשורת. תשומת לב מיוחדת מוקדשת לפרספקטיבות הבין-תחומיות ולכישורים מעשיים הנדרשים במגזרים אלה.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-LLM בדיני קניין רוחני בבית הספר למשפטים, אוניברסיטת קווינס בלפסט, היא תכנית חדשנית המציעה התמקדות ייחודית בצומת של גלובליזציה, תעשיות יצירתיות, בריאות ומדעי החיים, אתגרים טכנולוגיים חדשים וזכויות יסוד בתחום דיני קניין רוחני. התוכנית תספק לסטודנטים סקירה כללית של דיני הקניין הרוחני באמצעות שלושה מודולי ליבה ומבנה גמיש, המאפשר לסטודנטים להתאים את לימודיהם לתחומי העניין הספציפיים ולמטרות הקריירה שלהם עם שלושה מסלולים מרכזיים, כולל IP וסחר גלובלי, IP וטכנולוגיה דיגיטלית. , חדשנות גלובלית ועניין ציבורי. התוכנית מספקת פרספקטיבה גלובלית על הסוגיות המשפטיות הכרוכות בהגנה וקידום זכויות קניין רוחני, כמו גם חקירה מעמיקה של הדרכים שבהן זכויות אלו מצטלבות עם אתגרים טכנולוגיים, זכויות יסוד מתחרות ותפקוד חברתי של IP.

    • Pretoria, דרום אפריקה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Canterbury, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Online United Kingdom

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני מקוון במשפטים (LLM) הוא תואר שני שנועד לשפר את הידע המשפטי האקדמי שלך, במיוחד תוך התמקדות בתחומי עניין ספציפיים. קורס מקוון זה תוכנן במיוחד עבור בוגרי משפטים ושאינם משפטים שרוצים לקבל הסמכה לתואר שני במשפטים, ומתמקד במיוחד בפיתוח ידע מעמיק בהגנה על נתונים וקניין רוחני.

  • זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    LL.M. ב אירופאי חוצה גבולות קניין רוחני וטכנולוגיית מידע חוק (LIPIT) הן תכנית לתואר שני מכוונות מתן ההבנה המעמיקה של סוגיות משפטיות הנובעות יצירה והשימוש של יצירות ספרותיות או אמנותיות, המצאות מכאניות או מדעיות, מידע דיגיטלי, ואחרים נכסים בלתי מוחשיים.