8 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב לימודי דיני זכויות האדם ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב לימודי דיני זכויות האדם ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Miami Gardens, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    ברוכים הבאים ל-LL.M. תכנית לזכויות אדם בין-תרבותיות במכללה למשפטים של אוניברסיטת סנט תומס! LL.M חדשני זה. התוכנית נועדה להציע הדרכה מעמיקה בנושא הקריטי של זמננו: הגנה על כבוד האדם על פני קווים פוליטיים, חברתיים, כלכליים ותרבותיים.

    • Hartford, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-LLM בזכויות אדם וצדק חברתי בבית הספר למשפטים של UConn מציע לסטודנטים בעלי תואר קודם במשפטים הזדמנות ייחודית להמשיך במסלול לימודים המשלב את הממדים הבינלאומיים והמקומיים של פרקטיקת צדק חברתי במשפט.

    • Champaign, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    ריכוז צדק, דמוקרטיה וזכויות משפטיות מציע תכנית לימודים מכוונת ואופציונלית ל-LL.M. תלמידים. לסטודנטים יש הזדמנות לקבל הכשרה מיוחדת בתחום ולבחור את השיעורים הרלוונטיים ביותר לתחומי ההתמחות שלהם. ציון ריכוז יופיע על גבי גיליון הציונים, המקנה לסטודנטים יתרון תחרותי בשוק התעסוקה החוקי. הסטודנטים שומרים על היכולת לבחור כמה קורסים מחוץ לריכוזם בתחומי עניין אחרים או להתכונן לבחינת לשכת עורכי הדין.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית המשפט הבינלאומי של American University Washington College of Law (AUWCL) מדורגת במקום ה-6 מבין כל בתי הספר למשפטים במדינה על פי 2021 US News & World Report!

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    לקוחות דורשים כי עורכי הדין שלהם יהיו מיומנים במשפט בינלאומי והשוואתי. עורכי דין לממשל צריכים להיות מסוגלים לנהל משא ומתן על חוזים בינלאומיים מורכבים. על עורכי דין להיות מסוגלים להופיע בפני בית משפט מקומי, פאנל בוררות או בית משפט בינלאומי כדי לטעון נושאים מתקדמים הנוגעים למשפט הבינלאומי.

    • Cambridge, ארצות הברית

    בקמפוס

    המאסטרים של החוק הבינלאומי לזכויות אדם בתכנית החוק נועד לאפשר לתלמידים ליצור הבנה מושגית מתקדמת של המשפט הבינלאומי הנוגעת לקידום ו

    • Indianapolis, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    אם אתה בוגר בית ספר למשפטים או עורך דין מארה"ב או מחו"ל, IU McKinney International Rights Human Law LL.M. מסלול יעזור לך להרחיב את הבנתך בדיני זכויות האדם הבינלאומיים ולהכין אותך ליישום הידע שלך במסגרות מקצועיות.

    • New York, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    בתקופה של גלובליזציה הולכת וגוברת ודאגה לנושאי ביטחון לאומי, חוק הפליטים וההגירה מעולם לא היה חשוב יותר. הפקולטה שלנו לדיני פליטים והגירה כוללת חוקרים, קובעי מדיניות ומתרגלים שתרמו תרומה משמעותית לתחום, כולל בתחומי דיני מקלט, דיני פליטים וחוק זכויות האדם הבינלאומי.