8 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב כספים ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב כספים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Hartford, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית LLM בדיני ביטוח בבית הספר למשפטים של UConn היא היעד המוביל לעורכי דין וסטודנטים מארצות הברית ומכל העולם המחפשים הכשרה רצינית לתואר שני בדיני ביטוח ושירותים פיננסיים. הודות למיקומנו בהרטפורד ההיסטורית, קונטיקט - "בירת הביטוח" המפורסמת והמטה של כמה מחברות הביטוח הגדולות בעולם - הסטודנטים שלנו לומדים עם מומחי דיני הביטוח המתוחכמים ביותר במדינה. ניו יורק ובוסטון נמצאות במרחק שעתיים בלבד משם, ומחוז פיירפילד, קונטיקט, בירת קרנות הגידור של ארצות הברית, קרובה עוד יותר.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    על כל המועמדים לתואר LLM להשלים בסך הכל 24 שעות אשראי, כולל עבודות קורס העומדות בדרישת העבודה הכתובה.

    • Fort Worth, ארצות הברית

    זמן מלא

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Boston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    מצוידים בידע ובמיומנויות הדרושים לטיפול בצורכי הרגולציה, העסקאות והציות של לקוחות שירותים פיננסיים בכלכלה הגלובלית של היום, הבוגרים שלנו מחזיקים בתפקידים משפיעים ברחבי העולם - בבנקים, ממשלות, משרדי עורכי דין, תאגידים, מוסדות פיננסיים ורב-צדדיים ולא ממשלתיים. ארגונים. מאז הענקת ה-LLM הראשון שלנו בבנקאות ומשפט פיננסי בשנת 1984, התכנית שלנו נותרה התכנית היחידה ב-LLM לשירותים פיננסיים במדינה עם סגל משלה ותכנית לימודים המיועדת אך ורק ללימודי תואר שני.

    • Fort Worth, ארצות הברית

    זמן מלא

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • New York, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים מחפשים את LLM בענף בנקאות, חברות, דיני האוצר לרכוש הערכה מתוחכמת של מבנה ארגוני, הבנה של החוקים הנוגעים לשוקי הון ומוסדות פיננסיים, ותובנות אמיתיים לתוך היעדים והאסטרטגיה של מנהלים בארה"ב ועורכי דין עסקים.

    • Boston, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בעוד שניתן להשלים את ה-LLM של 24 נקודות זכות בבנקאות ומשפט פיננסי בשנה אחת של לימודים במשרה מלאה, BU Law מציע מספר אפשרויות הרשמה אחרות המבוססות על הרקע ההשכלתי, הניסיון המקצועי, מיומנות האנגלית והמיקום שלך. עם יותר מ-25 קורסים המוצעים, אתה יכול לבחור מתוך מגוון שיעורים ולוחות זמנים המתאימים ביותר לצרכים ולתחומי העניין שלך. תוכנית בנקאות ומשפט פיננסי מציעה את אותה תוכנית מאתגרת של לימודי LLM בפורמט מקוון לחלוטין, אלטרנטיבה אטרקטיבית לעורכי דין בעלי הכשרה מקומית ובינלאומית שתפקידם מונע מהם להשתתף בתוכנית המסורתית שלנו באתר בבוסטון. הקורסים המקוונים מועברים על ידי סגל מגורים ואין הבחנה בתמליל או בתעודה של סטודנט. הבוגרים המקוונים מקבלים גיליון ציונים ודיפלומה זהה לסטודנטים בתכנית המגורים.

    • New York, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים בתכנית LLM בדיני בנקאות, תאגידים ומימון רוכשים הערכה מתוחכמת של מבנה תאגידי, הבנה של החוקים הנוגעים לשוקי ההון ומוסדות פיננסיים, ותובנות אמיתיות לגבי המטרות והאסטרטגיות של מנהלים ועורכי דין עסקיים בארה"ב.