43 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב משפט זכויות האדם 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב משפט זכויות האדם 2024Filter
    • Brighton, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר למשפטים בסאסקס מספק סביבת למידה בינלאומית, מגרה ומרתקת. תוכלו ללמוד את קשרי הגומלין בין דיני זכויות האדם הבינלאומיים למערכות אזוריות ולאומיות להגנת זכויות אדם. כשתלמד טקסטים משפטיים כמו אמנות, הצהרות ופסיקה תבחן את ההקשר המשפטי שמאחורי סוגיות ואתגרים עכשוויים.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ההגנה על זכויות אדם ברמה הבינלאומית והלאומית היא ענף חדש יחסית במשפט. חלה גידול עצום במספר ובמגוון הסטנדרטים של זכויות אדם שנקבעו באמנות בינלאומיות, בחוקות לאומיות ובמסמכים המכונים 'חוק רך'. תקנים אלה לא תמיד מיושמים במלואם והמנגנונים לניסיון להשיגם המיושמים לפעמים פגומים.

    • Jerusalem, מדינת ישראל

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר LL.M. בתחום זכויות האדם והמשפט הבינלאומי מוצע באמצעות בית הספר הבינלאומי רוטברג (RIS) באוניברסיטה העברית בשותפות עם הפקולטה למשפטים, שנחשבה זה מכבר לבית הספר למשפטים היוקרתי ביותר במדינה. תוכנית זו מיועדת לסטודנטים שסיימו תואר במשפטים ומתעניינים בקריירה בתחום המשפטים, האקדמיה, והמגזר הממשלתי והלא-ממשלתי.

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית LLM למשפט זכויות בינלאומי מציעה גישה רחבה לזכויות אדם. זו אפוא התמחות במובן הרחב ביותר: היא מכסה את כל ההיבטים בזכויות האדם והסביבה. זה יספק לתלמידים הקשר בו מתפקדים זכויות האדם.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    חוק LLM נועד להעמיק ולהרחיב את הידע של הסטודנטים על המשפט כמקצוע אקדמי על ידי מתן הבנה שיטתית לתלמידים, שיטות ומושגים משפטיים; של ההקשר החברתי והפוליטי בו מתרחשים תהליכים משפטיים; ותפיסות תיאורטיות מתאימות של החוק.

    • Leiden, הולנד

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    האופי הבינתחומי הרב-שכבתי והמשפטי של זכויות ילדים דורש ידע מומחה על מנת שיוכל להעריך את משמעותו והשלכותיו על עמדת הילדים.

    • Miami Gardens, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    ברוכים הבאים ל-LL.M. תכנית לזכויות אדם בין-תרבותיות במכללה למשפטים של אוניברסיטת סנט תומס! LL.M חדשני זה. התוכנית נועדה להציע הדרכה מעמיקה בנושא הקריטי של זמננו: הגנה על כבוד האדם על פני קווים פוליטיים, חברתיים, כלכליים ותרבותיים.

    • Bristol, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו מציעה מגוון יחידות המתאימות הן לבעלי ידע מקיף בדיני זכויות אדם והן לאלה המחפשים היכרות עם סוגיות דיני זכויות אדם ספציפיות. יחידות מכסות את התחומים המסורתיים של דיני זכויות אדם (למשל משפט בינלאומי וזכויות אדם) ותחומים מומחים נוספים (למשל זכויות תעסוקה, משפט בינלאומי לזכויות עבודה וזכויות סוציאליות וחוק הגירה). סטודנטים נוכחים מעודדים להיות מעורבים באופן פעיל במרכז ליישום זכויות האדם.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Birmingham, הממלכה המאוחדת
    • + 1 more

    משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    ה-LLMs שלנו מחבילת התכניות החדשה שלנו לתואר שני במשפטים מיועדים לבוגרי משפטים וללא משפטים שרוצים לחקור את היישום המעשי של תחום מומחה מסוים במשפט. למד פנים אל פנים או באינטרנט. קורס זה תוכנן במיוחד עבור בוגרי משפטים ושאינם משפטים שרוצים לקבל הסמכה לתואר שני במשפטים, קורס זה מתמקד במיוחד בפיתוח ידע מעמיק בחוק זכויות האדם הבינלאומי ובחקירה כיצד המשפט הבינלאומי משתלב כדי להגן על זכויות אדם ברחבי העולם.

    • Hartford, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-LLM בזכויות אדם וצדק חברתי בבית הספר למשפטים של UConn מציע לסטודנטים בעלי תואר קודם במשפטים הזדמנות ייחודית להמשיך במסלול לימודים המשלב את הממדים הבינלאומיים והמקומיים של פרקטיקת צדק חברתי במשפט.

    • Ghent, בלגיה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-LLM במשפט בינלאומי וזכויות אדם הוא תכנית חדשה ומלהיבה המותאמת לסטודנטים המבקשים להתמחות בתחום המשפט הבינלאומי הציבורי וזכויות האדם. התמחות LLM זו מספקת לסטודנטים בסיס מוצק בצורה של קורסי חובה שנבחרו בקפידה על זכויות אדם ודיני הגירה, כמו גם נושאים על משפט ציבורי בינלאומי ופיתוח בר קיימא. יחד עם זאת, תכנית הלימודים מותירה לסטודנטים מקום לבחור בין קורסי בחירה רבים בהתאם לסדרי העדיפויות שלהם בקריירה על מנת לזכות במומחיות בנושאים אקטואליים עכשוויים שונים של משפט בינלאומי וזכויות אדם.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית המשפט הבינלאומי של American University Washington College of Law (AUWCL) מדורגת במקום ה-6 מבין כל בתי הספר למשפטים במדינה על פי 2021 US News & World Report!

    • Champaign, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    ריכוז צדק, דמוקרטיה וזכויות משפטיות מציע תכנית לימודים מכוונת ואופציונלית ל-LL.M. תלמידים. לסטודנטים יש הזדמנות לקבל הכשרה מיוחדת בתחום ולבחור את השיעורים הרלוונטיים ביותר לתחומי ההתמחות שלהם. ציון ריכוז יופיע על גבי גיליון הציונים, המקנה לסטודנטים יתרון תחרותי בשוק התעסוקה החוקי. הסטודנטים שומרים על היכולת לבחור כמה קורסים מחוץ לריכוזם בתחומי עניין אחרים או להתכונן לבחינת לשכת עורכי הדין.

    • Frankfurt an der Oder, גרמניה

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 סמסטרים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    התכנית השני מכינה בוגרים לתופסות הזדמנויות קריירה בקביעת מדיניות, שירות בינלאומי, ציבורי וממשלתי, פרקטיקה משפטית ציבורית ופרטית, עבודה לארגונים לא-ממשלתיים, ובהוראה אקדמית ומחקר.

  • זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    בתכנית זו תרכוש ידע והבנה מיוחדים ומעמיקים בדיני זכויות אדם בינלאומיים, תיאוריה פוליטית של זכויות ויחסים בינלאומיים הנוגעים לזכויות אדם. התוכנית היא בינתחומית ובכך בונה על החוזקות בתחום זה של בית הספר למשפטים סאתרלנד ובית הספר לפוליטיקה ויחסים בינלאומיים. חברי הצוות בבית הספר למשפטים של סאתרלנד עסקו במחקר גדול בתחום זה, המתפרש על כל הטווח של דיני זכויות האדם הבינלאומיים, החל בדיני מקלט ופרקטיקה, האיחוד האירופי וזכויות יסוד ועד לחוק הפרטיות באירלנד.