7 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב לימודי דיני טכנולוגיה ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב לימודי דיני טכנולוגיה ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Brighton, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    עתיד החוק הוא דיגיטלי. LLM חדשני זה מציע לך התמחות ביקורתית ואינטלקטואלית בתחום זה שמתפתח במהירות. תלמדו מעורכי הדין המובילים כיום, והמחקר שלנו מבסס את ההוראה שלנו. תוכלו לחקור את הסוגיות האחראיות להצבת מערכת המשפט בחזית הממשל באינטרנט. תוכלו גם לקבל תובנות תיאורטיות ומעשיות, המאפשרות לך לשלוט בתחומים השזורים בטכנולוגיית מידע ודיני קניין רוחני.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית מתקדמת זו מסייעת לסטודנטים לקבל הערכה עמוקה לאופן שבו החוק מתקשר עם חדשנות טכנולוגית. אילו אתגרים חברתיים מציבים השינוי הטכנולוגי? איך החוק מתייחס לאתגרים הללו? ואיזו השפעה יש לחדשנות טכנולוגית על עיסוק בעריכת הדין? בהסתמך על הפרופיל המשמעותי של בית הספר למשפטים בטכנולוגיה, ממשל אלקטרוני, קניין רוחני וחדשנות, לסטודנטים בתכנית יש הזדמנות לפתח מומחיות מומחית במשפטים, ממשל ו'המהפכה התעשייתית הרביעית'.

    • Bristol, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    זהו קורס ייחודי המציע הזדמנות ייחודית לשלוט בידע ובכישורים המשפטיים הדרושים כדי להתמודד עם בעיות ואתגרים הקשורים לפיתוח טכנולוגי וחדשנות.

    • Online

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית LLM ייחודית וממוקדת בינלאומית בוחנת כיצד החוק מגיב, מסדיר ומקדם טכנולוגיות חדשות ומתפתחות. לאורך התכנית תלמדו אופני רגולציה שונים - החוק, השווקים, הטכנולוגיה עצמה - ותנתחו באופן ביקורתי את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם. כמו כן נבדק הפוטנציאל של הטכנולוגיה לתמוך בהליכים משפטיים ומשפטיים. LLM זה יאפשר לך לפתח ידע מתקדם בתחומים שבהם המשפט עוסק בטכנולוגיה, מודעות לבעיות בתחום והבנה של הגישות השונות לפתרון שלהן.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    העבודה והפרקטיקה המשפטית, כפי שקורה בכל המקצועות, מתמקדות יותר ויותר בחדשנות טכנולוגית. מעסיקים מתעניינים מאוד בבוגרי משפטים בעלי ידע בטכנולוגיה הן מבחינת מודעות לעניינים משפטיים בטכנולוגיה והן מבחינת האופן שבו הטכנולוגיה מתחילה לפעול במסגרת המקצוע (כמו למחקר וגם למטרות קידום). בית הספר למשפטים שואף לתת מענה לפער הזה באמצעות תכנית LLM במשפט וטכנולוגיה בשיתוף מעסיקים, המציגה את הסטודנטים למשחק הגומלין של הטכנולוגיה והמשפט וממשקים בין טכנולוגיה ומשפטים.

    • Online

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית היא מאוד אקטואלית, בוחנת את הדור השני - ולפעמים אפילו הדור השלישי - של רגולציה שהתפתחה מהמסגרת המשפטית של תחילת שנות ה-2000. פיתוחים חדשים בטכנולוגיה הם גם מוקד מרכזי, שכן אלה מאלצים אותנו לבחון כל הזמן את עצם הרעיון של טכנולוגיית מידע ותגובות משפטיות מתאימות.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    למידה מרחוק

    אנגלית

    השג תואר שני בזמן שנשאר במשרה מלאה והתאם את המודולים להתמקד ב: חוק IP דיגיטלי; דיני מדיה; חוק הטלקום; חוק ה- IT. למד דיני טכנולוגיה, מדיה וטלקומוניקציה באופן מקוון עם קורס למידה מרחוק לתואר שני!