8 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב לימודי דיני טכנולוגיה ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב לימודי דיני טכנולוגיה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התמחות LLM בנושא אבטחת מידע ופרטיות הנתונים ב- Loyola Law School , לוס אנג'לס מציעה לסטודנטים שיעורי שיעורים והזדמנויות למידה חווייתיות כדי להכין אותם לדרישות המשפטיות המתפתחות שמציעה הטכנולוגיה המתפתחת.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    American University המכללה למשפטים של וושינגטון (AUWCL) היא זמן רב מובילה בתחומים הקשורים לקניין רוחני ומשפט טכנולוגיה. ה-LL.M שלנו בקניין רוחני וטכנולוגיה רותם את החוזקות הללו עם תוכנית ייחודית לבוגרי משפט בינלאומי ומקומיים המעוניינים להיכנס או לצמוח בתחומי עיסוק חופפים אלה. התוכנית מנצלת את המיקום שלנו בוושינגטון די.סי. ואת מרכזי המחקר והמדיניות שלנו, כדי להביא סטודנטים למגע מתמיד עם השופטים, המחוקקים, פקידי הרשות המבצעת, מנהלי משא ומתן מסחריים, סוכנויות רב-צדדיות, חוקרים ועורכי דין בתעשייה ובאינטרס ציבורי שעבודתם מעצב את תחום החוק המרגש והמשתנה במהירות. מועמדים מצטיינים מוזמנים להגיש בקשה למלגת צדק המידע שלנו, הכוללת מלגת שכר לימוד חלקית.

    • Champaign, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית ריכוז דיני קניין רוחני וטכנולוגיה באילינוי, נועדה להכין סטודנטים עם או בלי הכשרה משפטית מוקדמת להצטיין בקריירה המקצועית שלהם. סטודנטים בעלי השכלה זרה בתכנית ריכוז דיני קניין רוחני וטכנולוגיה LLM - מוצגים בפני מערכת המשפט האמריקאית וניתנים להם הזדמנות להתמחות בתחום האינטרס האקדמי או המקצועי שלהם. עורכי דין שהוכשרו בארה"ב יכולים גם לשפר את המומחיות המשפטית שלהם כדי לעמוד ביעדיהם המקצועיים והקריירתיים בתכנית ריכוז דיני קניין רוחני וטכנולוגיה LLM.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    התוכניות לדיני ביטחון לאומי בבית הספר למשפטים באוניברסיטת ג'ורג 'וושינגטון מדגישות את נקודות החוזק הייחודיות שלנו: סגל מוכר לאומי, תכנית לימודים מקיפה, וגישה לקהילה הענפה של וושינגטון הבירה, יחסי חוץ, אבטחת סייבר וביטחון לאומי. בעוד שמספר בתי ספר למשפטים בארה"ב מציעים קורס אחד או שניים בתחומים אלה, מעטים אחרים ניגשים למספר הקורסים הקיימים ב- GW Law. התלמידים יכולים לבחור בין קבלת תואר שני. בחוק ביטחון לאומי וסייבר, LL.M. בחוק הביטחון הלאומי ויחסי חוץ של ארה"ב, או MSL בתחום אבטחת הסייבר.

    • Concord, ארצות הברית

    זמן מלא

    10 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון במסחר וטכנולוגיה, הנתמך על ידי קרן הקניין הרוחני החזק (IP) של UNH Franklin Pierce School of Law, מאפשר לך לרכוש הבנה של הסוגיות המשפטיות המתעוררות כאשר טכנולוגיית מידע, עסקים ומשפט נפגשים.

    • Albany, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית

    LL.M. התוכנית מציעה מספר אפשרויות לימוד שונות. המועמדים יכולים להתמחות בניהול ממשלתי וברגולציה, בחוק בריאות, בדיני קניין רוחני או במשפט בינלאומי, או לעצב קורס לימודים אחר, למעט תוכניות מיוחדות. בית הספר מציע LLM ב Cybersecurity ואת חוק פרטיות נתונים, המוצע באופן מקוון לחלוטין, המאפשר לסטודנטים בינלאומיים לקחת את הקורסים מהבית.

    • New York, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית LLM בדיני קניין רוחני וטכנולוגיית מידע היא תכנית ייחודית המשלבת את המחקר הקלאסי של זכויות קניין רוחני עם התחום המתפתח במהירות של דיני טכנולוגיית המידע. הסטודנטים לומדים סוגיות בסיסיות ומתקדמות של זכויות קניין רוחני בדיני זכויות יוצרים, פטנטים וסימני מסחר ולומדים גם על נושאים העומדים בלב חברת המידע הדיגיטלית של ימינו, כגון פשיעה ברשת, מסחר אלקטרוני, דיני פרטיות מידע ודיני אינטרנט.

    • Seattle, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    סיאטל התגלה כמרכז עולמי מוביל בתעשיית הטכנולוגיה. העיר מארחת בסיס יוצא מן הכלל של ידע, כישרון והזדמנות המעניקים השראה לתכנית LLM שלנו בתחום החדשנות והטכנולוגיה. התוכנית עונה על הצורך המהותי בקאדר חדש של אנשי מקצוע בשירות משפטי, אשר מאומנים היטב בתוכניות הרגולציה הבסיסיות ובקיאים בתכונות הטכנולוגיות והאסטרטגיות המגדירות את השיטות החדשות ביותר לעסקים.