29 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב לימודי דיני טכנולוגיה 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב לימודי דיני טכנולוגיה 2024Filter
    • Brighton, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    עתיד החוק הוא דיגיטלי. LLM חדשני זה מציע לך התמחות ביקורתית ואינטלקטואלית בתחום זה שמתפתח במהירות. תלמדו מעורכי הדין המובילים כיום, והמחקר שלנו מבסס את ההוראה שלנו. תוכלו לחקור את הסוגיות האחראיות להצבת מערכת המשפט בחזית הממשל באינטרנט. תוכלו גם לקבל תובנות תיאורטיות ומעשיות, המאפשרות לך לשלוט בתחומים השזורים בטכנולוגיית מידע ודיני קניין רוחני.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התמחות LLM בנושא אבטחת מידע ופרטיות הנתונים ב- Loyola Law School , לוס אנג'לס מציעה לסטודנטים שיעורי שיעורים והזדמנויות למידה חווייתיות כדי להכין אותם לדרישות המשפטיות המתפתחות שמציעה הטכנולוגיה המתפתחת.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית מתקדמת זו מסייעת לסטודנטים לקבל הערכה עמוקה לאופן שבו החוק מתקשר עם חדשנות טכנולוגית. אילו אתגרים חברתיים מציבים השינוי הטכנולוגי? איך החוק מתייחס לאתגרים הללו? ואיזו השפעה יש לחדשנות טכנולוגית על עיסוק בעריכת הדין? בהסתמך על הפרופיל המשמעותי של בית הספר למשפטים בטכנולוגיה, ממשל אלקטרוני, קניין רוחני וחדשנות, לסטודנטים בתכנית יש הזדמנות לפתח מומחיות מומחית במשפטים, ממשל ו'המהפכה התעשייתית הרביעית'.

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Leiden, הולנד

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני במשפטים וטכנולוגיות דיגיטליות מכסה, באופן שיטתי ומעשי, את התיאוריה והמערכות המשפטיות והרגולטוריות ממגוון נושאים חיוניים.

    • Lisbon, פורטוגל

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית נועדה לספק לסטודנטים את הידע הטכני הדרוש על תפקודן של טכנולוגיות מתפתחות. אנו מאמינים שהבוגרים שלנו יוכלו לעסוק במיומנות עם מחזיקי העניין של כלכלה דיגיטלית - בין אם הם רגולטורים, יזמים מתחילים או חברות טכנולוגיה גדולות - אם הם יבינו כיצד ההקשר הטכנולוגי מעצב את הסוגיות המשפטיות עימן הם מתמודדים.

    • Bristol, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    זהו קורס ייחודי המציע הזדמנות ייחודית לשלוט בידע ובכישורים המשפטיים הדרושים כדי להתמודד עם בעיות ואתגרים הקשורים לפיתוח טכנולוגי וחדשנות.

    • León, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    אנו מכשירים אנשי מקצוע המתמחים בתחום דיני אבטחת סייבר והסביבה הדיגיטלית, אשר יגיבו לאתגרים החדשים העומדים בפני החוק בהתבסס על ההתקדמות הנגזרת מטכנולוגיות התקשורת והמידע החדשות.

    • Zürich, שווייץ

    משרה חלקית

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    אוניברסיטת ציריך LL.M. התוכנית מציעה קידום חינוך בתכנון חוזים בינלאומיים וכן שיווק טכנולוגיה באמצעות הסכמי רישיון. יש לאפשר למשתתפי הקורס לפתור באופן עצמאי בעיות המתעוררות בתרגול אמנה בינלאומי ובהעברת טכנולוגיה.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    American University המכללה למשפטים של וושינגטון (AUWCL) היא זמן רב מובילה בתחומים הקשורים לקניין רוחני ומשפט טכנולוגיה. ה-LL.M שלנו בקניין רוחני וטכנולוגיה רותם את החוזקות הללו עם תוכנית ייחודית לבוגרי משפט בינלאומי ומקומיים המעוניינים להיכנס או לצמוח בתחומי עיסוק חופפים אלה. התוכנית מנצלת את המיקום שלנו בוושינגטון די.סי. ואת מרכזי המחקר והמדיניות שלנו, כדי להביא סטודנטים למגע מתמיד עם השופטים, המחוקקים, פקידי הרשות המבצעת, מנהלי משא ומתן מסחריים, סוכנויות רב-צדדיות, חוקרים ועורכי דין בתעשייה ובאינטרס ציבורי שעבודתם מעצב את תחום החוק המרגש והמשתנה במהירות. מועמדים מצטיינים מוזמנים להגיש בקשה למלגת צדק המידע שלנו, הכוללת מלגת שכר לימוד חלקית.

    • Champaign, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית ריכוז דיני קניין רוחני וטכנולוגיה באילינוי, נועדה להכין סטודנטים עם או בלי הכשרה משפטית מוקדמת להצטיין בקריירה המקצועית שלהם. סטודנטים בעלי השכלה זרה בתכנית ריכוז דיני קניין רוחני וטכנולוגיה LLM - מוצגים בפני מערכת המשפט האמריקאית וניתנים להם הזדמנות להתמחות בתחום האינטרס האקדמי או המקצועי שלהם. עורכי דין שהוכשרו בארה"ב יכולים גם לשפר את המומחיות המשפטית שלהם כדי לעמוד ביעדיהם המקצועיים והקריירתיים בתכנית ריכוז דיני קניין רוחני וטכנולוגיה LLM.

    • Lyon, צרפת

    זמן מלא, משרה חלקית

    10 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    החוק והטכנולוגיה הדיגיטלית של LLM מציעים תוכנית שתספק את הידע הנדרש על ידי עורכי דין כדי להשתתף בכלכלה הדיגיטלית. זהו תחום עיסוק הולך וגדל, והכישורים הנדרשים מבוקשים הן בפרקטיקה פרטית והן בענף.

    • Turin, איטליה

    זמן מלא

    13 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון במשפטים (LL.M.) בפשעי סייבר, אבטחת סייבר ומשפט בינלאומי נועד להכשיר את המשתתפים במשפט הבינלאומי ובפרקטיקות יישומיות לחקור ולהילחם בפעילויות סייבר זדוניות, כמו גם לספק להם ידע מעמיק על הקיימות אסטרטגיות למניעת פשעי סייבר ברמות שונות, תוך התמקדות בממדים הבינלאומיים של פשעי סייבר ואבטחת סייבר.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    התוכניות לדיני ביטחון לאומי בבית הספר למשפטים באוניברסיטת ג'ורג 'וושינגטון מדגישות את נקודות החוזק הייחודיות שלנו: סגל מוכר לאומי, תכנית לימודים מקיפה, וגישה לקהילה הענפה של וושינגטון הבירה, יחסי חוץ, אבטחת סייבר וביטחון לאומי. בעוד שמספר בתי ספר למשפטים בארה"ב מציעים קורס אחד או שניים בתחומים אלה, מעטים אחרים ניגשים למספר הקורסים הקיימים ב- GW Law. התלמידים יכולים לבחור בין קבלת תואר שני. בחוק ביטחון לאומי וסייבר, LL.M. בחוק הביטחון הלאומי ויחסי חוץ של ארה"ב, או MSL בתחום אבטחת הסייבר.

    • Brussels, בלגיה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר בקניין רוחני ומשפטי ICT מספק לימוד מעמיק של דיני הקניין הרוחני והאירופיים הבינלאומיים והאירופיים, דיני ICT ודיני מדיה ותקשורת. תשומת לב מיוחדת מוקדשת לנקודות המבט הבינתחומיות ולמיומנויות המעשיות המבוקשות במגזרים אלה.