157 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Concord, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנן עבור עורכי דין ארה"ב וזרים, סטודנטים לומדים ממומחים בתעשייה ומלומדים בחזית התחום, הכל מהנוחות של ביתם. הפוך למומחה IP וראה מה העולם מחזיק עבורך.

    • Boston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    Suffolk University Law School של מגיסטר למדעים חוק: מדעי החיים (MSLL) תוכנית לתואר שני מיועד לאלה המבקשים לרכוש את הידע והכלים הדרושים כדי להמשיך או נוספת קריירה במגזר מדעי החיים. בין אם אתה חדש, מנוסה או שאתה רוצה לבצע שינוי בקריירה, MSLL מספק את הביקוש ההולך וגובר לאנשי מקצוע בעלי הכשרה מיוחדת.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו מיועדת לסטודנטים שקיבלו את התואר במשפטים מבית ספר במדינה זרה. התוכנית ניתנת להתאמה אישית מלאה ולסטודנטים תהיה אפשרות לבחור קורסים הקשורים יותר לעניין ולמטרות שלהם.

    • Dallas, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    36 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר שני במסים (LLM מס הכנסה), עבור סטודנטים במשרה מלאה או חלקית, היא תוכנית מקיפה, מתקדמים תואר המיועד עורכי דין מתכננים להתמחות בתחום המס. היא מתמקדת לא רק על שליטה טכנית של חוקי המס, אלא גם על נושאים רחבים יותר של המס ואת המדיניות הפיסקלית. רוב הקורסים בתכנית הלימודים מספקים הדרכה ברמת הסקר בנושאים שאינם מטופלים בדרך כלל במסלולי מס ברמת JD.

    • Philadelphia, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    דירוגים חזקים. תשומת לב אישית. ערך עליון. הרווח LL.M. בבית Temple University Beasley School of Law , שם תקחו קורסים יחד עם תלמידי ג'.די. אנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחת המקדש לקידום הקריירה.

    • Fort Worth, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    בכלכלה העולמית, מבוססת המידע, חשוב מאי פעם לרכוש הבנה מתוחכמת של דיני הקניין הרוחני (IP). בין אם אתה עוסק בקריירת IP, בעל עסק או שאתה עוסק בעיצוב מדיניות IP או טכנולוגיה עבור המדינה שלך, מאסטר המשפטים שלנו (LL.M) בעיצוב ייחודי יכין אותך לקראת המורכב והתמיד. נוף IP ודיני טכנולוגיה מתפתחים. ה- IP LL.M. התואר מיועד לסטודנטים שכבר מחזיקים בתואר JD או תואר ראשון במשפטים מבית ספר למשפטים שאינם אמריקאים. תואר זה מיועד לעורכי דין מומחים, בוגרי בית ספר למשפטים בארה"ב וסטודנטים למשפטים בינלאומיים, כולל אלה המעוניינים לשבת לבחינת לשכת עורכי הדין בטקסס.

    • Miami Gardens, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    ברוכים הבאים ל-LL.M. תכנית לזכויות אדם בין-תרבותיות במכללה למשפטים של אוניברסיטת סנט תומס! LL.M חדשני זה. התוכנית נועדה להציע הדרכה מעמיקה בנושא הקריטי של זמננו: הגנה על כבוד האדם על פני קווים פוליטיים, חברתיים, כלכליים ותרבותיים.

    • Carlisle, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-LL.M. התוכנית בחוק דיקינסון של פן סטייט מעניקה לסטודנטים ולעורכי דין שהוכשרו מחוץ לארה"ב הבנה ברמה גבוהה של מערכת המשפט האמריקאית.קורסי היסוד של התוכנית מציגים לך את המתודולוגיות האנליטיות הייחודיות שלנו.לאחר מכן, הסטודנטים יכולים לבחור קורסים מתוך תכנית הלימודים שלנו "עורך דין כ..." המחולקת לפי תחומי לימוד מיוחדים, וליצור מסלולים מותאמים אישית על סמך תחומי עניין.

    • Columbus, ארצות הברית

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    במוריץ, אתה יכול לעצב תוכנית לימודים משלך שתתאים למטרות הקריירה שלך ולתחומי העניין האקדמיים שלך. אתה יכול לבחור מתוך למעלה מ-100 קורסים בתחומים עיקריים של המשפט האמריקאי, הטרנס-לאומי והבינלאומי כדי להמשיך בתוכנית לימודים כללית או להתרכז בתחום משפטי מיוחד.

    • San Diego, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית LLM במשפט השוואתי מיועדת לעורכי דין ובוגרי משפטים המשכילים מחוץ לארה"ב. מועמדים ללימודי LLM במשפט השוואתי נלמדים בשני קורסים נדרשים, מבוא לחוק האמריקאי ולכתיבה משפטית ומחקר. קורסים אחרים הם בחירות וניתן לקחת אותם בכל תחום של החוק. לסטודנטים יש את האפשרות של ריכוז ריכוז באחד מששת תחומים פופולריים של החוק.

    • Dayton, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    החל מינואר 2019, ה- University of Dayton School of Law החל להציע אפשרות מקוונת לחלוטין לסטודנטים המעוניינים להשלים את לימודי התואר השני שלהם. תואר במשפט אמריקאי וטרנס-לאומי.

    • Columbia, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    Mizzou LL.M. במשפט האמריקאי מספק מבוא למערכת המשפט האמריקאית ולפרקטיקה המשפטית של ארה"ב לסטודנטים אשר קיבלו את התואר הראשון במשפטים מחוץ לארה"ב.

    • Irvine, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית מס הבוגר באוניברסיטת קליפורניה, בית הספר למשפטים של אוניברסיטת ארווין מציעה תוכנית לימודים חדשנית המנחלת תלמידים הן בעומק הדוקטרינרי והן במיומנויות המעשיות הדרושות לתרגול דיני המס ברמות הגבוהות ביותר, בארצות הברית או בחו"ל.

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Flex-LLM במשפט ארה"ב הוא קורס לימוד אינטנסיבי שנועד לעמוד בסטנדרטים הגבוהים הנדרשים לשבת בלשכת עורכי הדין DC. הוא מכסה את המבנה של ממשלת ארה"ב ומערכת המשפט וכוללת תחומי משפט מהותיים העומדים בדרישות האשראי הנושא של בחינת עורכי הדין של DC. לימוד במשרה מלאה מינואר או מאי יכין אותך לגשת למבחן לשכת עורכי הדין בשנה שלאחר מכן, בפברואר או ביולי.

    • Sacramento, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    חוק ה- LLM בתחום המים והסביבה יכין אתכם לשרת את הצרכים המגוונים של עסקים ויזמים, חקלאים וחוואים, עמותות וגופים ציבוריים בכל רמה, מקומית ועד בינלאומית.