Keystone logo

3 דוקטורט PhD תוכניות ב משפט בין-תחומי 2024

מסננים

מסננים

  • דוקטורט PhD
  • לימודי משפטים
  • לימודי משפטים כלליים
  • משפט בין-תחומי
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (3)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

דוקטורט PhD תוכניות ב משפט בין-תחומי

דוקטור לפילוסופיה הוא תואר ראשון ולעתים קרובות הוא משמש בפרס האקדמי הגבוה ביותר באוניברסיטאות ברחבי העולם. להשתתף בתואר דוקטור. תוכנית, סטודנטים חייב כבר השלים קצת השכלה.

מה זה דוקטורט? בחוק הבינתחומי? תחום לימוד זה בוחן את תפקידו של החוק בדיסציפלינות אחרות מחוץ לעולם המשפט. התוכניות יכולות להסתכל על ההיסטוריה האינטלקטואלית של החוק ועל התפקיד שהוא משחק במדעי הרוח, במדעי החברה ובאמנויות. לדין הבין-תחומי יש היבט לאומי, בינלאומי או מקומי. תוכנית הלימודים המדויקת של התואר יכולה להשתנות מבית הספר לבית הספר. לדוגמה, אוניברסיטאות מסוימות עשויות לדרוש מהתלמידים להשלים את הקורסים, בעוד שאחרים דורשים בדיקות. הקורסים המדויקים יכולים גם להשתנות, אך עשויים להיות דומים לחוק ולסביבה, ללימודי משפטים באמנויות ולכתיבה משפטית.

לימוד החוק הבינתחומי יכול להועיל לתלמידים רבים. לא רק זה יכול להוביל משכורת החל גבוה יותר, אבל זה יכול גם לתת לבוגרים את הבסיס הדרוש כדי להיות בעל משמעות חייהם האישיים. המשתתפים לעתים קרובות לרכוש מיומנויות חשוב, כולל ארגון, מחקר וחשיבה ביקורתית.

אין עלות אוניברסלית לתואר דוקטור. תכנית. יש הרבה שונות בין בתי הספר, חלקית בגלל זה תואר יכול לקחת שלוש עד שש שנים כדי להרוויח. על המועמדים לפנות לאוניברסיטאות ישירות לצורך הערכה.

Ph.D. בחוק הבינתחומי יכול להוביל למגוון רחב של קריירה. תלמידים עם השכלה זו נכנסים לעתים קרובות לתחומים מחוץ לדיסציפלינות המשפטיות הרגילות. עם זאת, העבודות הזמינות עשויות להיות תלויים באינטרסים, בחינוך הקודם ובתולדות העבודה של התלמידים. חלק מהבוגרים הולכים להיות עיתונאים, מנהלי מוזיאונים, פקידי פטנטים, עורכי דין, פרופסורים, חוקרים, יועצים ויועצים. רוב החוקרים עם דוקטורט לא להמשיך את החינוך, אבל כמה עשויים לבחור להמשיך דוקטורט אחר או תואר שני.

האם ידעת שתוכל ללמוד משפטים בין-תחומיים ברמת הדוקטורט בבתי הספר בעולם? בין אם אתה רוצה באינטרנט או על הקמפוס ניסיון, לחפש את התוכנית שלך למטה לפנות ישירות את משרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס להוביל.