Keystone logo

2 תואר ראשון במשפטים LLB תוכניות ב לימודי משפט אזרחי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר ראשון במשפטים LLB
  • לימודי משפטים
  • לימודי משפט אזרחי
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (2)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר ראשון במשפטים LLB תוכניות ב לימודי משפט אזרחי

תואר ראשון במשפטים (LLB), או תואר ראשון במשפטים, הוא תכנית לתואר ראשון שלעתים קרובות נוטלים סטודנטים המעוניינים להמשיך בקריירה במקצוע המשפטי. התוכנית היא בדרך כלל שלוש עד ארבע שנים אורך ולעתים קרובות מציג את התלמיד למושגים העיקריים, תיאוריות ההיסטוריה של החוק.

מה זה LLB בלימודי משפט אזרחי? תוכנית זו מבקשת להכשיר סטודנטים לקריירה במקצוע המשפטי על ידי הצגתם בנושאים הקשורים למשפט באמצעות הוראה, לימוד, מחקר, הרצאות וסמינרים. תחומי הלימוד העיקריים עשויים לכלול חוזים, צוואות, תאונות ונכסים המביאים לסכסוכים בין אנשים וגופים אחרים. הקורסים מתוכננים לעתים קרובות לתת אמון בוגר בקריירה משפטית, אבל הוא יכול גם להקים בסיס חזק לחקור תחומים אחרים ותחומי לימוד.

לומדים אשר לרדוף את תוכנית תואר זה לעתים קרובות לפתח מיומנויות ארגון חזק המסייע להם על העבודה ועל המאמצים האישיים. הם עשויים לקבל מומחיות על שפיטה בסכסוכים בין הצדדים, כמו גם יש את היכולת לכתוב חוזים ורצון, אשר יכול לגרום אפשרויות קריירה מורחבת.

העלויות של תוכנית זו יהיה תלוי בגורמים רבים, כולל שכר הלימוד, לינה, משך התוכנית, ספרים וחומרים. יצירת קשר עם בית הספר היא הדרך הטובה ביותר להבין את ההוצאות הסופיות עבור כל תוכנית.

סטודנטים בוגרי תואר ראשון במשפטים (LLB) מרבים להמשיך וללמוד מחקרים נוספים בתחום המשפטי. הם יכולים בדרך כלל לחפש עבודה כמו paralegal, פקיד ממשלתי, חוקר או טכנאי רשומות. תוכנית זו יכולה לפתוח את הדלת לקריירה כעורך דין, שופט, עו"ד החולה, יועץ משפטי, מרצה למשפטים וחוקר משפטי. בוגרי לעתים קרובות למצוא עבודה עם משרדי עורכי דין, סוכנויות ממשלתיות, תאגידים, בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים.

תואר ראשון במשפטים אזרחיים באוניברסיטאות רבות בעולם. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.