Keystone logo

16 תואר ראשון במשפטים LLB תוכניות ב לימודי משפט פלילי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר ראשון במשפטים LLB
  • לימודי משפטים
  • לימודי משפט פלילי
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (16)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר ראשון במשפטים LLB תוכניות ב לימודי משפט פלילי

    בעל תואר ראשון במשפטים (LLB) או תואר ראשון במשפטים (LLB), הוא תכנית לתואר ראשון שמכינה סטודנטים למקצוע בתחום המשפט. בוגרי לעתים קרובות למצוא עבודה במגוון מקצועות משפטיים, והם לעתים קרובות להמשיך הכשרה נוספת כדי לשפר את ההזדמנויות המקצועיות ואת קידום.

    מה זה לימודי משפטים פליליים? זו תוכנית תואר מוסמך, מתמקדת בעקרונות המשפט הפלילי, שואפת לספק הבנה מוצקה של התנהגות פלילית ותקדימים משפטיים. הסטודנטים לומדים נושאים כגון דיני נזיקין, דיני חוזים, פשע וחברה, ענישה וצדק, סוציולוגיה וחקירה פלילית. הקורסים, לעתים קרובות לימדו מומחים בתחומים שלהם, שואפת לספק בסיס במשפט וקרימינולוגיה. תוכנית תואר זה משאיל את עצמו היטב בסביבות למידה מקוונות, כמו גם גישות מסורתיות.

    הנרשמים בתוכנית זו בדרך כלל לומדים מיומנויות מחקר מתקדמות, ומאפשרים להם להבין טוב יותר נושאים מורכבים בבית ובחיים המקצועיים. הם מכירים באופן כללי את נהלי הפרקטיקה של בית המשפט ויש להם הבנה טובה של הגורמים החברתיים להתנהגות פלילית, מיומנויות שעשויות להיות נחוצות לקידום מקצועי.

    עלויות שכר הלימוד, ספרים וחומרים יכולים להשתנות מתכנית לתוכנית. על התלמידים הפוטנציאליים לפנות למשרדי הרשם לקבלת פרטים ספציפיים על הסיוע הכספי ועל הוצאות התוכנית.

    חוקרים הרודפים תואר בפלילים עשויים להיות מסוגלים למצוא עבודה במגוון מקומות. מעסיקים כגון בתי משפט, בתי סוהר, בתי כלא, אוניברסיטאות, משאבי אנוש וארגוני ייעוץ מוצאים לעתים קרובות את הכישורים והידע של בוגרי האוניברסיטה. עמדות ספציפיות יכולות לכלול קצין על תנאי, עורך דין, תובע, מנהל משאבי אנוש ויועץ. בוגרי גם לעתים קרובות להמשיך לימודי המשך במשפט וקרימינולוגיה, שיפור סיכויי התעסוקה.

    תואר ראשון במשפטים פליליים מוצע על ידי אוניברסיטאות רבות בעולם. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.