Keystone logo

3 תואר ראשון במשפטים LLB תוכניות ב מחקר משפטי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר ראשון במשפטים LLB
  • לימודי משפטים
  • תורת המשפט
  • מחקר משפטי
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (3)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר ראשון במשפטים LLB תוכניות ב מחקר משפטי

    תואר ראשון במשפטים (LLB) מוענק לתואר שני במשפטים. בהתאם לתחום הלימוד, LLB יכול לקחת מקום בין שנה לשלוש שנים כדי להשלים.

    מה זה LLB במחקר משפטי? תוכנית זו נועדה לשפר את הערך של החינוך המשפטי של התלמידים על ידי לימוד שיטות מחקר כמותיות מתקדמות וצייד אותם עם מיומנויות אנליטיות מתקדמות. ניתוח נתונים הוא מרכיב חשוב בכל תחומי החוק, אבל במיוחד כשמדובר צדק פלילי. הקורסים בתוכנית זו מלמדים את התלמידים כיצד לנתח נתונים וסטטיסטיקות כדי שיוכלו ליצור היפותזה מושכלת, ואנו מקווים לתוצאה הוגנת ומדויקת יותר.

    אנשים המשתתפים בתוכנית זו נוטים להיות בעלי יכולת חשיבה כמותית חזקה, שהיא מיומנות כי הוא ביקוש גבוה במספר תעשיות. בנוסף מיומנויות חשיבה, בוגרי נוטים גם להחזיק חשיבה דדוקטיבית חזקה, כמו גם מיומנויות תקשורת.

    העלות של LLB משתנה. גורמים אשר עשויים להשפיע על העלות הכוללת של שכר הלימוד כוללים את המיקום של בית הספר והאם או לא קורסים נלקחים באינטרנט או בכיתה.

    אדם בעל תואר במחקרים משפטיים יש הזדמנות להמשיך מספר קריירה, כמו חשיבה כמותית היא מיומנות מוכיחה להיות בעל ערך במספר תעשיות. כמה תפקידים בוגרי תוכנית זו עשויים לרדוף כוללים עורך דין פלילי, עורך דין עסקי, חוזה עורך דין, יועץ משפטי, paralegal ושוטר.

    איפה אדם בוחר להמשיך את התואר שלו או כל תלוי במיקום, תקציב וגמישות. קורסים מקוונים נוח עבור אלה שעובדים במשרה מלאה או יש משפחות. כדי ללמוד עוד על האפשרויות שלך, חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס להוביל.