Keystone logo

1 תואר ראשון במשפטים LLB תוכניות ב מערכות משפטיות ב קואלה לומפור, מלזיה ל 2024

מסננים

מסננים

  • תואר ראשון במשפטים LLB
  • לימודי משפטים
  • תורת המשפט
  • מערכות משפטיות
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (1)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    Popular study format

    תואר ראשון במשפטים LLB תוכניות ב מערכות משפטיות

    האוניברסיטאות בבירת מלזיה ידועים בקשריהם עם האוניברסיטאות בינלאומיות שונות ודירוג טוב. זה עושה מקבל חינוך בינלאומי ויותר זולים ויותר טובות. יש לו כמה האוניברסיטאות ראויות כגון אוניברסיטת מלזיה ובאוניברסיטה של ​​קואלה לומפור.

    לימודי מערכות משפט
    מערכות משפטיות הוא חקר המשפט וההליך המשפטי. הוא כולל למידה על ההיסטוריה של המשפט, המוסדות והאנשים המעורבים בהליך המשפטי, וכיצד מיושם המשפט בפועל.

    משרות מערכות משפטיות
    סטודנטים שמתמחים במערכות משפטיות יכולים להמשיך לקריירה במשפטים, בממשלה ובתעשייה הפרטית. הם יכולים גם לבחור להמשיך בלימודי משפטים או תחום קשור אחר. סטודנטים קטינים במערכות משפטיות עשויים למצוא גם קריירה במשפטים, אך הם עשויים למצוא עבודה גם בתחומים אחרים כגון עסקים, משאבי אנוש וחינוך.

    מה אלמד במהלך התואר שלי במערכות משפטיות?
    מערכות משפטיות הוא קורס חובה לסטודנטים לתואר ראשון הלומדים משפטים. זה מוצע גם כמגמה או קטין באוניברסיטאות מסוימות. הקורס עוסק במגוון נושאים, לרבות נזיקין, חוזים, משפט פלילי, דיני משפחה ודיני קניין.

    אם אתה זקוק לסביבת הלימודים הטובה ביותר באסיה, להירשם להשכלה הגבוהה במלזיה.זו מדינה עם התרבות עשירה ופעילויות עצומות להשאיר אותך אירח ורגוע כמו שאתה לומד בארץ

    לאחר החינוך לתואר הראשון של פרט הושלם, הוא או היא צריכה להמשיך תואר ראשון במשפטים במטרה בעצם להתאמן בתחום המשפט. תכנית זו נמשכת בדרך כלל שלושה עד ארבע שנים כדי להשלים.