Keystone logo

1 תואר ראשון במשפטים LLB תוכניות ב משפט תאגידי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר ראשון במשפטים LLB
  • לימודי משפטים
  • לימודי משפט עסקי
  • משפט תאגידי
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (1)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר ראשון במשפטים LLB תוכניות ב משפט תאגידי

    תואר ראשון במשפטים (LLB) הוא תואר ראשון במשפט המוצע ברוב תחומי המשפט המקובלים. זהו תואר מוסמך במשפטים שמכין את התלמידים להמשך ההכשרה להיות עורך דין או עורך דין. JD הוא תואר דומה הציע בארצות הברית ובקנדה.

    מה זה LLB בחוק החברות? תוכנית זו תואר משלבת את הקריטריונים האינטלקטואליים הקשורים תואר מוסמך במשפט עם מיקוד מודעות מסחרית. סטודנטים יכולים ללמוד משפטים יסודיים וכן קורסים במשפט מסחרי ועסקי. קורסים עשויים לכלול משפט פלילי, דיני חוזים, פרקטיקה של דיני חברות ושותפות, משפט בינלאומי ומשפט מסחרי וצרכני. לסטודנטים יש גם הזדמנות להשתתף בפעילויות מחוץ לבית הספר, כגון דיונים בנושא ויכוחים.

    תלמידים רבים מפתחים כישורי כתיבה ותקשורת חזקים. זה עשוי לאפשר להם טיוטת קורות חיים טובים יותר המספקים להם הזדמנויות לקבל ראיונות עבודה יותר. התלמידים יכולים גם לרכוש מיומנויות אנליטיות מתקדמות.

    להרוויח LLB בתחום דיני חברות יכול לקחת מקום בין שלוש לארבע שנים בהתאם לתוכנית. סטודנטים פוטנציאליים צריכים לחקור מוסדות שונים ולמצוא תוכנית שעובדת עבורם. משרד הקבלה בבית הספר יכול להציע מידע נוסף על שכר הלימוד.

    בוגרי הם בדרך כלל מוכנים להמשיך בקריירה בתחום המקצוע המשפטי. הם עשויים למצוא את עצמם מצוידים לקריירה מוצלחת במגוון של חברות, עסקים, שירות ציבורי או תעסוקה במגזר השלישי. להרוויח LLB הוא בדרך כלל אחד הצעדים הראשונים להיות עורך דין או עורך דין. נתיבי קריירה אחרים עשויים לכלול פקיד של ברריסטר, מורשה מורשה, paralegal, קצין משאבי אנוש או ברוקר.

    תואר ראשון במשפט תאגידי ניתן ללמוד במגוון אוניברסיטאות. קורסים מסוימים עשויים להיות זמינים באינטרנט. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.