Keystone logo

2 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב הונג קונג ל 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במשפטים LLM
  • הונג קונג
תחומי לימוד
    שירותי בריאות (0)לימודי כלכלה (0)
  • לימודי משפטים (2)
  • לימודי עסקים (0)שפות (0)
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב הונג קונג

    תואר שני במשפטים, או תואר שני במשפטים, תואר מתקדם הוא למי שכבר מחזיקים בתואר ראשון במשפטים. אמנם תואר שני במשפטים אינו נדרשים לעריכת הדין בונג קונג, משפטנים רבים בוחרים לבצע מחקר נוסף זה על מנת להתרכז באזור מסוים שמעניין אותם וכדי לבנות הרשת המקצועית שלהם. ישנן מספר ההתמחויות זמינות בתוך הקטגוריה האקדמית LLM, וחלק מאלה זמינים באוניברסיטאות ובמוסדות אקדמיים בהונג קונג.

    תואר ראשון במשפטים הוא לעתים קרובות תנאי מוקדם למועמדים לתוכניות תואר שניים במשפטים בהונג קונג, אם כי כמה תוכניות נבחרות עשויות לשקול בוגרים מתוכניות אחרות הקשורים לרווקים. בכמה מדינות ברחבי העולם, כגון שוויץ או דנמרק, נדרש תואר שני במשפטים לעריכת דין, ולכן סטודנטים למשפטים בהונג קונג עלולים למצוא את תואר שני במשפטים הוא השקעה טובה אם הם מתכננים לעבוד בחו"ל.תוכניות תואר שניים במשפטים באוניברסיטאות בהונג קונג שנה עד שנתיים האחרונות, והם זמינים במשרה חלקית או במשרה מלאה. תלמידי תואר שני במשפטים באינטרנט בהונג קונג יכולים ללמוד תוך שמירה על לוח זמנים לעבודה במשרה מלאה באותו הזמן, או בדרך אחרת בניהול לוח הזמנים העמוס שלהם.

    אם אתה חושב שתואר LLM מאוניברסיטה בהונג קונג יכול לעזור לך להגיע האקדמי שלך ואת מטרות מקצועיות, לגלול למטה ולחץ כדי לקרוא עוד, עוד היום!