Keystone logo

1 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב יוון ל 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במשפטים LLM
תחומי לימוד
    שירותי בריאות (0)לימודי כלכלה (0)
  • לימודי משפטים (1)
  • לימודי עסקים (0)שפות (0)
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    Popular study format

    תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב יוון

    תואר שני במשפטים הוא תואר משפטי מתקדם, הידוע גם במאסטר 's של החוק. מועמדים כבר חייבים להחזיק 's של החוק או הסמכה דומה עבור רוב תוכניות תואר שניים במשפטים ראשון. למרות תואר שני במשפטים הוא בדרך כלל לא נדרש לעסוק בעריכת הדין ביוון, את הכישורים הוסיפו יכולים לבנות את הידע ומיומנויות מומחה בתחום ספציפי של מקצוע עריכת הדין. אם תחום עניין של להיות בדיני חברות, חוצה גבולות יישוב סכסוכים או כל התמחות אחרת, האוניברסיטאות ומוסדות אקדמיים ביוון מציעים תכנית תואר שני במשפטים מתאים.

    תכנית הלימודים התואר השני במשפטים במרבית האוניברסיטאות ביוון משלב מחקר, קורסים ותזת 's מאסטר. שנמשך שנה עד שנתיים, תוכניות תואר שניים במשפטים ביוון זמינות בשניהם במשרה חלקית ובסיס במשרה מלא, המאפשרות למגוון של מועמדים המעוניינים להירשם בתוכניות תואר שניים במשפטים. לפיכך, יתכן שניתן יהיה לפעול למרוויח תואר LLM תוך כדי העבודה מחוץ לכיתה.

    אם אתה חושב שאתה יכול להפיק תועלת מבחינה אקדמית ומקצועית מדרגת תואר שני במשפטים מאוניברסיטה או מוסד אקדמי ביוון, פשוט לגלול למטה ולחץ כדי לקרוא עוד על האפשרויות שעומדות לרשותך, עוד היום! בתי ספר למשפטים ביוון הם רק במרחק של כמה לחיצות באמצעות טופס האינטרנט שימושי שלנו, במקרה שאתה זקוק למידע נוסף על כל אחת מהתוכניות.