Keystone logo

4 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב ברזיל ל 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במשפטים LLM
תחומי לימוד
    שירותי בריאות (0)לימודי כלכלה (0)
  • לימודי משפטים (4)
  • לימודי עסקים (0)שפות (0)
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    Popular study format

    תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב ברזיל

    תואר שני במשפטים, העומד לLegum מגיסטר הוא תואר במשפטים מתקדמים זמינים לבוגרי תוכניות לתואר ראשון למשפטים, כגון תוכניות התואר ראשונים במשפטים. למרות תואר שני במשפטים אינו נדרשים בהכרח לעריכת הדין בברזיל, בוגרי משפטים רבים בוחרים ללכת על לקבלת הסמכה זו מתקדמת כפי שהוא מציע את ההזדמנות להתמקד באזור מסוים של עניין. תלמידי תואר שניים במשפטים באוניברסיטאות בברזיל גם מגלים שהם יכולים להרחיב את הרשת המקצועית שלהם, הן בארץ ובחו"ל, דרך לימודי המשך שלהם.

    בדרך כלל מורכב מתערובת של קורסים, מחקר, לימוד מעשי ועבודת גמר של אב, תוכניות תואר שניים במשפטים במוסדות אקדמיים בברזיל אחת לשנתיים האחרונות בדרך כלל. בתחום המקצועי של החוק כדי להיות ממוקד בתכנית מסוימת, תלמידי תואר שניים במשפטים את החופש לבחור את תחומי המחקר שמעניין אותם כשהם כותבים את התזה שלהם.

    אתה יכול לבקש מידע נוסף שיישלח אליך על כל תכנית תואר שני במשפטים מבית ספר ישירה של ריבית בברזיל בדקה אחת בלבד באמצעות טופס האינטרנט שימושי שלנו. כדי לברר פרטים נוספים על איך אתה יכול להגיש בקשה לתכנית תואר שני במשפטים באוניברסיטה בברזיל, לגלול למטה ולחץ כדי לקרוא עוד.