Keystone logo

9 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני ביטוח 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במשפטים LLM
  • לימודי משפטים
  • לימודי דיני כלכלה
  • דיני ביטוח
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (9)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני ביטוח

    רב החוקים הוא פרס אקדמי הניתן לתלמידים שלמדו חוק מסוים. כדי להגיש מועמדות לתכנית LLM, על הסטודנטים להיות בעלי תואר אקדמי כלשהו. משך התוכנית עשוי להשתנות, אבל לעתים קרובות זה לוקח שנה אחת כדי להשלים.

    מהו תואר ראשון במשפטים? תחום לימוד זה נועד לתת לחולים חשיפה להיבטים רבים של ביטוח וניהול סיכונים. תוכניות מסוימות עשויות להתמקד במדיניות בינלאומית או מקומית. התלמידים יכולים אפילו לבחור באיזו מדינה הם רוצים להתמקד. קורסים רבים עובדים כדי לתת לחוקרים הבנה טובה יותר של האתגרים הנגרמים על ידי קווי ביטוח שונים, כגון בריאות, חיים, רכוש ונכות. לפני סיום הלימודים, ייתכן שהסטודנטים יידרשו להשלים את הקורסים הנדרשים, את עבודות החוץ, את המסמכים, את התזות ואת עבודת הדוקטורט שלהם, אך הדבר עשוי להשתנות בהתאם לאוניברסיטה.

    זה תואר ראשון תואר ראשון מציעה מגוון רחב של הטבות לסטודנטים, לא פחות מהם הוא פוטנציאל להרוויח יותר כסף לאחר סיום הלימודים. המשתתפים יכולים להשתמש בתקשורת המשופרת שלהם, במשא ומתן ובמיומנויות אנליטיות כדי ללמוד טוב יותר ולדון במצבים עם לקוחות ועמיתים לעבודה.

    עלות תואר שני במשפטים יכולה להתייחס לאוניברסיטה ולמשך התכנית. בגלל יכול להיות שונות, המועמדים צריכים לנסות לקבל הערכות ישירות מבית הספר או בתי הספר הם רוצים להשתתף.

    איזה סוג של קריירה עושה LLM בחוק ביטוח להכין אדם עבור? בעיקר, סטודנטים בסופו של דבר להיות עורכי דין ועורכי דין העוסקים בסוגיות ביטוח. עם זאת, ישנן הזדמנויות קריירה אחרים זמינים. לדוגמה, כמה בוגרי יכול להמשיך להיות ליטיגטורים מסחריים, מומחים פיננסיים, יועצים ביטוח בריאות, יועצי מדיניות ביטוח או סוכני הרגולציה. חוקרים אחרים יכולים לבחור להשתמש בחינוך זה כנקודת מוצא ללימודים נוספים.

    סטודנטים יכולים להשתתף בתכנית LLM באוניברסיטאות ברחבי העולם. מוכן להגיש בקשה לתואר מקוון או בקמפוס? חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.