Keystone logo

7 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני זכויות האזרח 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במשפטים LLM
  • לימודי משפטים
  • לימודי דיני זכויות האדם
  • דיני זכויות האזרח
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (7)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני זכויות האזרח

    תואר ראשון במינהל עסקים (LLM) מוענק לתואר שני במחקרים משפטיים. אנשים יכולים לבחור לקבל תואר שני כדי לקבל מומחיות בתחום התמחות של החוק, כגון חוק פשיטת רגל או חוק כלכלי.

    מה זה LLM בחוק זכויות האזרח? תוכנית זו נועדה לגרום לתלמידים לחשוב באופן ביקורתי על נושאים המניעים מיעוטים היום. קורסים עשויים להתמקד בזכויות נשים, לימודי מגדר, ילידים, עולים או כל קבוצה אחרת המכוונת באופן קבוע על ידי הרוב. מטרת הקורסים היא לשפר את הניתוח של המשתתפים ואת המיומנויות האנליטיות שלהם, כדי שיוכלו ליישם רפורמות משפטיות או לכל הפחות לפתח תיאוריות כיצד להוביל רפורמה משפטית עתידית.

    אנשים בוגרי תואר זכויות אזרח נוטים להיות בעלי חמלה עמוקה והבנה לכל העמים והתרבויות. לבוגרים רבים יש גם חוש עמוק של טוב ורע ויכולת לחשוב בצורה עמוקה ורציונלית על איך ללכת על עוולות. כל אחת מהמאפיינים הללו יכולה לשרת אותם היטב בכל תחומי החיים.

    העלות של LLM משתנה במידה ניכרת תלוי במספר גורמים. בנוסף למיקומם ולמוסד שנבחר, אנשים צריכים גם לשקול את הוצאות המחיה.

    בוגרי תואר ראשון במשפט זכויות האזרח עשויים להפוך לעורכי דין פרטיים לזכויות האזרח, פעילי זכויות אדם או עורכי דין לארגונים גדולים. מאחר שרוב התאגידים צריכים ליישם נהלים ונהלים כדי להקל על הסיכון של חליפת אפליה, בוגרי תוכנית זו עשויים להיות מסוגלים למצוא עבודה במגזר העסקי. חלקם עשויים להפוך לעורכי דין ציבוריים, המצדדים בזכויותיהם של חסרי המשאבים.

    בתי ספר רבים מציעים תוכניות LLM מקוון, אשר נוח עבור סטודנטים שיש להם עבודה במשרה מלאה או משפחות לטפל. למידע נוסף על האפשרויות העומדות בפניך, חפש את התוכנית שלך למטה ופנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס הראשי.