Keystone logo

5 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני משפחה 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במשפטים LLM
  • לימודי משפטים
  • לימודי משפט לאומי
  • דיני משפחה
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (5)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני משפחה

    עבור סטודנטים רבים, השלמת תואר ראשון היא תנאי מוקדם יותר תוכניות יוקרתי. סטודנטים המעוניינים ללמוד משפטים יכולים לבחור לקדם את השכלתם על ידי הצטרפות לתכנית LLM. סוג זה של תואר בדרך כלל נותן לתלמידים התמחות בתחום אחד בתחום החוק, להכין אותם לקריירה מוצלחת בעתיד.

    מהו תואר ראשון במשפטים? תוכנן בדרך כלל כדי לתת לתלמידים ידע מעמיק של איך לפתור סכסוכים בתוך המשפחה, תוכנית זו בדרך כלל מכין את התלמידים לקריירה באמצעות קורסים התמקד בנושאים משפטיים הקשורים לחיי משפחה. תלמידים לומדים בדרך כלל התעללות, הזנחה, גירושין, תמיכה ומשמורת ילדים. קורסים על שותפות, חוזים, מס, ונדל"ן עשוי גם להילקח לתת לתלמידים ידע מקיף בנושא.

    תואר שני במשפטים משפטיים בדרך כלל מכין את התלמידים לקריירה שלהם על ידי כך שהם עוזרים להם לפתח מספר מיומנויות קריטיות כגון תקשורת, פתרון בעיות ויכולות אנליטיות. תקשורת חזקה ומיומנויות לפתרון בעיות יכולות לאפשר לתלמידים להתחבר ללקוחות ולעצב פתרונות ייחודיים לבעיות. מיומנויות אנליטיות יכולות להיות שימושיות הן בהיבטים אישיים והן מבחינה מקצועית.

    כאשר נלקח במשרה מלאה, תוכנית LLM בדרך כלל לוקח שנה אחת כדי להשלים. לכל בית ספר יש שכר לימוד שונה והמחירים עשויים להיות שונים באופן דרסטי, במיוחד בין אוניברסיטאות הממוקמות במדינות שונות.

    לתלמידים בעלי רקע במשפחה יש בדרך כלל גישה למספר קריירות חשובות. רבים הופכים גירושין עורכי דין, בעוד אחרים מעדיפים לעבוד כמו מומחי אימוץ. חלקם בוחרים לעבוד כתומכי זכויות אמהות או לחילופין כמובילי זכויות של אבות. משרות כמו המגנים הציבוריים זמינים לעתים קרובות, או סטודנטים יכולים לבחור להמשיך קריירות כמו מומחי זכויות הרבייה. חלקם עשויים להחליט לעבוד כמו מומחים לזכויות משפחה לא מסורתיים.

    בעוד לוקח שיעורים בקמפוס יכול להיות אפשרות אינטראקטיבית להשכלה גבוהה, ההרשמה לקורסים מקוונים בדרך כלל נותן לתלמידים גמישות רבה יותר. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.