Keystone logo

1 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני קניין 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במשפטים LLM
  • לימודי משפטים
  • לימודי משפט לאומי
  • דיני קניין
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (1)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    Popular degree type

    תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני קניין

    תארים LLM, המכונה גם תואר שני או מוסמך של משפטים, ניתנים לאחר לימודים לתואר ראשון בתחום המשפטי במוסדות שונים ברחבי העולם. בכמה תחומים, זו התואר הנדרש על מנת לעסוק במקצועיות.

    מהו LLM בחוק נכס? זו תואר מתקדם מתעמק לתוך סוגיות משפטיות ספציפיות הנדל"ן ופיתוח רכוש. בין הקורסים שיוצעו ניתן למצוא דיני מסים, דיני מקרקעין, פיתוח נכסים למגורים ומסחר, משא ומתן, תכנון, דיני בניה, מימון ורכישה ודיני בעל משכיר. יתכן ותלמידים ייקחו תחומי בחירה נוספים בתחום מסוים שמעניין אותם, כגון התמחות בדיני מקרקעין.

    השגת תואר שני בדיני המקרקעין יכולה לעזור לשפר את כישורי התלמיד בתקשורת ובניהול משא ומתן, כמו גם לשפר את תשומת הלב לפרטים באופן כללי, כל אלה יכולים לעזור לא רק בעבודה אלא בראיון בהצלחה. עם ההתמקדות המתקדמת בהשלכות המשפטיות המסתובבות בתחום הנדל"ן ופיתוחו, ניתן לפנות לבוגרים על ידי חברות שעובדות או מעוניינות להרחיב בתחום זה.

    עלויות לתואר LLM משתנות במידה רבה ויכולות להיות תלויים במקום בו נמצא המוסד ובמשך הזמן להשלמתו. במקרים מסוימים, התוכנית המוצעת עשויה להיות מקוונת. בעת השוואת תוכניות, זה רעיון טוב לשקול הן את העלות של התואר, כמו גם עלות המחיה הוצאות.

    כמה בוגרי תואר LLM במשפטים חוק להמשיך לעבוד במשרד משפטי או מחלקה בתוך חברה גדולה יותר כמו עורך דין, יועץ משפטי, חוקר, או חוזה החוזה. אחרים עשויים למצוא עבודה בתוך חברות פיתוח נדל"ן כמו משא ומתן, יועצים, או אפילו קבלנים, בהתאם לניסיון השני שלהם. ארגונים אחרים המעסיקים סוגים אלה של תפקידים כוללים בתי חולים, בתי מלון, בנקים, יצרנים ואוניברסיטאות. ארגונים למען איכות הסביבה יכולים גם לדרוש סוג זה של סיוע.

    LLM תואר תוכניות בדיני מקרקעין ניתן למצוא באינטרנט, כמו גם בקמפוסים בכל רחבי העולם. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.