Keystone logo

2 בקמפוס תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני קניין רוחני ב לוס אנג'לס, ארצות הברית ל 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במשפטים LLM
  • ארצות הברית
  • לימודי משפטים
  • לימודי משפט עסקי
  • דיני קניין רוחני
  • לוס אנג'לס
  • בקמפוס
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (2)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    בקמפוס תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני קניין רוחני

    מהו דיני קניין רוחני?

    דיני קניין רוחני הוא תחום המשפט העוסק בהגנה על יצירות הנפש, כגון המצאות, יצירות ספרותיות ואמנותיות וסמלים ושמות המשמשים במסחר. יצירות אלו נקראות "קניין רוחני" מכיוון שהן תוצרי השכל. דיני הקניין הרוחני כוללים את דיני זכויות היוצרים בכך שהם מגנים על מאמצים יצירתיים; עם זאת, דיני הקניין הרוחני משתרעים מעבר לביטוי האודיו והחזותי המוגן בזכויות יוצרים וכוללים ביטויים של רעיונות.

    אילו קריירות זמינות לסטודנטים למשפטי קניין רוחני?

    דיני קניין רוחני הם תחום משפט מיוחד המציע הזדמנויות רבות לעיסוק. עורכי דין המתמחים בדיני קניין רוחני עשויים לעבוד בפרקטיקה פרטית, עבור סוכנות ממשלתית או עבור תאגיד גדול. כמה כותרות עבודה טיפוסיות כוללות עורך פטנטים, עורך דין סימני מסחר ועורך דין זכויות יוצרים.

    מדוע לימודי דיני קניין רוחני חשובים?

    דיני הקניין הרוחני חשובים מכיוון שהם עוזרים להגן על יצירות הנפש. תחום משפט זה מעניק לאנשים את הזכות החוקית לשלוט על אופן השימוש בקניין הרוחני שלהם, והוא יכול לעזור למנוע מאחרים להשתמש שלא כדין או לקחת קרדיט על עבודתו של מישהו.

    מה אלמד במהלך התואר במשפטי קניין רוחני?

    מה אלמד במהלך התואר במשפטי קניין רוחני?

    במהלך תואר במשפטי קניין רוחני, תלמדו על הסוגים השונים של קניין רוחני, כיצד להגן על כל סוג וכיצד לפתור מחלוקות הקשורות לשימוש או בעלות בקניין רוחני. תלמד גם על חוק זכויות יוצרים, דיני פטנטים ודיני סימנים מסחריים. בנוסף, תרכוש מיומנויות במחקר, כתיבה והסברה בעל פה.

    ארה"ב נותרה היעד הפופולרי ביותר בעולם עבור סטודנטים בינלאומיים. אוניברסיטאות בארה"ב שולטות בדירוג העולמי והמדינה מציעה גם מגוון רחב של מקומות לימוד מרגשים. מערכות האוניברסיטאות הממלכתיות מסובסדות חלקית על ידי ממשלות המדינה, וייתכנו קמפוסים רבים הפזורים ברחבי המדינה, עם מאות אלפי סטודנטים.

    תואר שני במשפטים או תואר שני בחוקים הוא תואר אקדמי, לעתים קרובות ביקש ידי סטודנטים לתואר ראשון בדרגות חוק שמחפשים לחנך את עצמם באופן יסודי יותר באזור מסוים אחד של מחקר החוק. תוכניות תואר שני במשפטים הן מוכוונת מחקר ובדרך כלל שעבר לשנה אחת.

    למידה בקמפוס מתייחסת להשתתפות בשיעורים באופן אישי. זה בדרך כלל כרוך ביציאה לשיעורים מסורתיים ולהרצאות, השתתפות בפעילויות קבוצתיות ועיסוק עם סגל ועמיתים באופן אישי. למידה בקמפוס כוללת לעתים קרובות גם גישה למעבדות, ספריות ומשאבים אחרים בקמפוס כגון מועדוני סטודנטים, משרדי שירותי קריירה ומרכזי בילוי.