Keystone logo

4 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב חוקי אסיה 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במשפטים LLM
  • לימודי משפטים
  • לימודי משפט לאומי
  • חוקי אסיה
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (4)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב חוקי אסיה

    תואר שני במשפטים (LLM), המוכר גם כ"מורה למשפטים ", הוא תכנית לתואר שני לסטודנטים אשר סיימו תואר ראשון ורוצים להמשיך בלימודים בתחום המשפטי. התוכנית יכולה להיות מותאמת לרצון של התלמיד והוא יכול להתמקד בתחום מסוים של החוק.

    מה זה LLM בחוק אסיה? תוכנית זו מוצעת בדרך כלל לחשוף את התלמידים למגוון רחב של נושאים משפטיים הרלוונטיים לתיאטרון אסיה. הלמידה היא לעתים קרובות על ידי אנשי סגל מנוסים בכיתה בכיתה הגדרות, עם לימוד, הרצאות ומחקר. חוקרים בתוכנית משתתפים בדרך כלל בדיונים, מחקרים ומצגות, והם עשויים לחוות כמה עבודת שטח. כיתות אופייניות כוללים לעתים קרובות מיזוגים ורכישות, דיני עסקים בינלאומיים ותקנות ספציפיות למדינה או לעיר מסוימים.

    הלומד המשלים תוכנית זו לעיתים קרובות מפתח מיומנויות מחקר מתקדמות ומאפשר חקר מקיף של נושאים בחיים אישיים ומקצועיים. בוגרי יכול גם ללמוד כיצד לנתח מבנים רגולטוריים להבין קונפליקטים תרבותיים בתוך מדינות, ידע שיכול לעזור עם התקדמות הקריירה.

    עלות תוכנית זו מבוססת על שכר לימוד, יישום דמי רישום, סיוע כספי, ועלויות אחרות. תלמידים פוטנציאליים צריכים לפנות לכל בית ספר כדי להבין טוב יותר את ההוצאות.

    בוגרי תואר ראשון במשפטים באסיה יכולים לחפש קריירה בכל תחומי המשפט המשפטיים והפיננסים. הם עשויים להיות שכרו על ידי חברות גדולות וקטנות העוסקות בנושאים בינלאומיים באזור אסיה. מעסיקים אפשריים אחרים כוללים מוסדות אקדמיים, רשויות ממשלתיות, ארגונים לא ממשלתיים ומשרדי עורכי דין. תפקידים שיכולים להיות זמינים לבוגרים כוללים עורכי דין, אנליסטים משפטיים, מדריכים למחקרים אתניים, מומחי מחקר ומנהלים.

    תוכנית זו מוצעת במספר מדינות על ידי מגוון רחב של אוניברסיטאות. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.