Keystone logo

22 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב לימודי משפט אזרחי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במשפטים LLM
  • לימודי משפטים
  • לימודי משפט אזרחי
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (22)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב לימודי משפט אזרחי

פחות ידוע מאשר תארים מתקדמים אחרים, מוסמך של משפטים, או LLM, היא תעודת מתקדמת בלימודי משפטים. תוכניות LLM זמינים בדרך כלל לסטודנטים בעלי תואר משפטי קבוע ולעיתים קרובות מקבלים מועמדים בינלאומיים.

מה זה LLM בלימודי משפט אזרחי? בדרך כלל מחולק בין המשפט הפרטי והפרטי, לימודי המשפט האזרחי כוללים כל תחום של חוק הקשור לאינטראקציות בין אזרחי אותה מדינה. למרות שתוכניות מסוימות עלולות לאפשר לסטודנטים ללמוד מקצועות חופשיים הן במשפט הציבורי והן בפומבי או בהרשמה מלאה, רוב תכניות הלימודים מיועדות להכשרת תלמידים בנתיב אחד על פני השני. עם זאת, נתיבים אלה עשויים לספק הזדמנויות רבות להתמחות. בתכניות ציבוריות מוכווני משפט, התמחויות שעשויות להיות זמינות כוללות משפט פלילי, משפט זכויות אדם או משפט מינהלי. לעומת זאת, תחומי התמחות במשפט הפרטי עשויים לכלול חוק חוזה, משפחה או רכוש.

המשפט האזרחי, אם כי מקיף מאוד, עוסק בעיקר בהתדיינות משפטית בין פרטים, כך שרוב הבוגרים מציגים כישורי תקשורת, ארגון וגישור. בעוד מיומנויות אלה יכול להיות אינסטרומנטלי לקידום הקריירה, הם גם מועיל מאוד עבור חייהם האישיים של התלמידים ואת מערכות היחסים.

תואר שני במשפטים אזרחיים ניתן להשיג מאוניברסיטאות ברחבי העולם וכל תוכנית יהיה מבנה דמי שלה אחרת. גורמים אופייניים שיכולים להשפיע על העלות של המכללה עשויים לכלול אוניברסיטה המדינה, סטודנט ההרשמה סטטוס האם שיעורים נלקחים בקמפוס או באינטרנט.

הזדמנויות מקצועיות מותנות במידה רבה בתחום ההתמחות של התלמיד ובאישורים קודמים, כגון תארים משפטיים אחרים. שני תחומי התמחות יכולים לפתוח את הדלת למשרות כעוזרים משפטיים, עוזרים משפטיים ופקידי בית משפט. סטודנטים העוסקים במשפט הציבורי יכולים לשמש כמגנים ציבוריים, אסטרטגיות תקשורת ועורכי דין פליליים, בעוד שאלו המתמקדים במשפט הפרטי יכולים לראות דלתות פתוחות עבור עיסוקים כגון מתכנני נדל"ן, מנהלי נאמנות, מנהלי חוזים ועורכי דין.

רוב תוכניות LLM ניתן להשלים במשרה חלקית באינטרנט, ומאפשר לך להמשיך LLM שלך בלימודי משפטים אזרחיים בלי לשים את החיים שלך בהמתנה. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.