Keystone logo

12 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב משפט השוואתי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במשפטים LLM
  • לימודי משפטים
  • תורת המשפט
  • משפט השוואתי
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (12)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב משפט השוואתי

    תואר שני במשפטים, או LLM, הוא בעל תואר ראשון בעל תואר ראשון במשפטים בינלאומיים. הסמכה מתקדמת חוק מבוקש לעתים קרובות על ידי סטודנטים או אנשי מקצוע שרוצים להתמקד קטע צר של החוק, להוסיף אותו אישורים קיימים אחרים, או להשיג אישורים גלובליים.

    מהו LLM במשפט השוואתי? תלמידים רבים נמשכים לתואר זה מנקודת מבט עולמית. התואר גם שימושי עבור אלה אשר מקווים להסתכן בתחום האקדמיה. באופן כללי, LLM במשפט השוואתי מספק מבט על ההבדלים בין מערכות משפטיות תרבותיות או פוליטיות, מסורות, כללים ונהלים. התואר נוטה להיות מושך לאלו ממדינות רבות, המוביל לכיתות מגוונות ומספק עומק רב לשיחות, לימוד והבנה.

    בוגרי LLM במשפט השוואתי נוטים להיות בעלי נקודת מבט גלובלית, והערכה של הבדלים תרבותיים יכולה לעזור לאנשי מקצוע לקיים אינטראקציה עם אחרים באופן אישי ומקצועי. לבסוף, יש גם תוכניות רב לשוניות, המאפשר בוגרי לחזק את כישורי השפה הזרה שלהם.

    גורמים המשפיעים על עלויות התוכנית נוטים להיות בית הספר עצמו, יוקרה אוניברסיטאית, אורך התוכנית ומיקום המוסד. אנשים מחפשים תוכנית LLM צריך בזהירות מחקר האפשרויות שלהם.

    המיקוד הרחב של תואר זה מציע הרבה גמישות כשמדובר קריירות. בוגרי תואר ראשון במחקרים השוואתיים מרוויחים לעתים קרובות הכשרה הנדרשת לעבודה במשפט זכויות האדם הבינלאומי, במשפט העסקים הבינלאומי ובמשפט הבינלאומי הפומבי. בוגרים מצאו לעיתים קרובות עבודה בחברות עם דגש על החוק הזר, עבודה כמו עורכי הדין הפלילי הבינלאומי, או כיועצים לחברות גלובליות בסחר הבינלאומי.

    להרוויח תואר שני במחקרים השוואתיים יכול לפתוח את הדלתות לקריירה משפטית בינלאומית רווחית ומספקת. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.