Keystone logo

9 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב משפט כלכלי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במשפטים LLM
  • לימודי משפטים
  • לימודי דיני כלכלה
  • משפט כלכלי
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (9)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב משפט כלכלי

    תואר שני הוא תואר תואר עבור אנשים המעוניינים להמשיך הבנה מעמיקה יותר של החוק ולקבל קריירה בתחום המשפטי יום אחד. תוכניות LLM להשתנות הערך ואורך והוא יכול לקחת בכל מקום בין שנה לשלוש שנים כדי להשלים.

    מה זה LLM במשפט כלכלי? מטרתן של תוכניות המתמקדות במשפט הכלכלי היא לספק לתלמידים הבנה מעמיקה של האופן שבו החוק והחלטות המשפטיות עשויות להשפיע על הכלכלה. "המשק" יכול להיות כלכלת עסקים, הכלכלה המקומית או אפילו את הכלכלה הבינלאומית. הקורסים מתמקדים בהכרת משתתפי התכנית עם ההשלכות של הכללים המשפטיים ועל ההשלכות הכלכליות של ענפי הליבה של החוק, כגון דיני תאגידים, דיני נזיקין, חוזים, רכוש ודיני תחרות. במהלך הלימודים, חוקרים עשויים לגלות כי רבים מהקורסים שלהם מוקדשים לניתוח כלכלי של הענפים החשובים ביותר של המגזר הציבורי והפרטי.

    לבוגרים של תוכנית זו יש לעתים קרובות תכונות רצויות רבות, כגון היכולת שלהם לנתח את ההשפעות של החלטות משפטיות לפני הבאים איתם. לסטודנטים יכולות להיות גם יכולות מעמיקות של חשיבה ביקורתית, וכן הבנה חזקה של הכלכלות המקומיות והעולמיות. כל אחת מהתכונות הללו יכולה לשרת אותן היטב במגוון תחומים.

    העלות של תכנית זו משתנה במידה ניכרת, והיא תלויה במספר גורמים, כולל מיקום התלמיד, משך התוכנית הרצויה ואופן החינוך (באינטרנט או בכיתה).

    בוגרי תואר ראשון במשפט כלכלי נוטים להיות מוכנים לקריירה במספר תחומים. תאגידים גדולים רבים יש צורך עורכי דין חוזה, בעוד התביעות האזרחיות ביותר דורשים את המיומנות והידע של עורך דין נזיקין. בוגרי יכול לבחור לעבוד כמו נדל"ן או עורכי דין רכוש, בעוד שאחרים יכולים להיות יותר תוכן לנתח את סעיפי התחרות בחוזים מנסה להפריך אותם.

    כאשר אדם הולך לבית הספר הכל תלוי שלו או שלה מיקום, לוח זמנים ותקציב. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.