Keystone logo

17 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב משפט רפואי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במשפטים LLM
  • לימודי משפטים
  • משפט רפואי
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (17)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב משפט רפואי

    LLM עומד לLegum מגיסטר, וזה תואר שני לאלה שרוצים להמשיך בלימודיהם החוקיים. חוק הבריאות עוסק במספר היבטי בריאות השונים כפי שהם מתייחסים לסוגיות משפטיות.

    ייתכן שאתה תוהה, מה הוא LLM בבריאות? תכנית זו מתמקדת במספר תחומים שונים, כגון חוק בריאות ציבור, דיני חוזים, דינים רפואיים, משפט מנהלי, דיני רשלנות רפואי, וחוק ההסכמה. מועמדים לתכנית צריכים תואר ראשון בבריאות, החוק, או נושא קשור.

    יש מספר היתרונות למי שמרוויח LLM בבריאות. הזדקנות האוכלוסייה ממשיכה לגדול בכל רחבי העולם, וזה מגדיל את הביקוש למומחי חוק הבריאות. קריירה נפוצות, והם זמינים ארציים ובינלאומיים. הידע שתלמידים מקבל, גם עוזר להם לפתור בעיות בתחומים אחרים של החיים שלהם.

    על פי לוח זמנים במשרה מלא, תואר שני במשפטים בבריאות בדרך כלל יכולים להיות הרוויחו בשנה אחת.העלויות של התכנית משתנות בהתאם למדינה, בית הספר, והתלמיד. סטודנטים המעוניינים לפנות לבית הספר על פי בחירתם, כדי לקבוע מה החובות הכספיים שלהם יהיו.

    בוגרים עם תואר במשפטים בריאות יכולים לבחור מהזדמנויות קריירה דינמיות ומגוונות רבות. עורכי דין עם התואר הזה יכול להתמקד בקריירה בחוק בית מרקחת, רשלנות רפואית, אתיקה רפואית, בריאות הציבור בינלאומית, וחוק בריאות נפש. הם יכולים לעבוד מאחורי הקלעים, או מבלים את זמנם באולם בית המשפט, בהתאם לתחומי העניין ואישיותם. מומחי בריאות עם תואר שני במשפטיהם בבריאות יכולים לעבוד בתפקידים ברמה העליונים במנהל בריאות וביו-אתיקה.

    אלה עם לוח זמנים עמוסים יכולים להיות מודאגים מכך שקבלת תואר שני במשפטים בבריאות עלולה להיות קשה מדי. עם זאת, בתי ספר רבים מציעים כעת את ההזדמנות לקחת רב של השיעורים מקוונים, ואפילו מציע לימודים במשרה חלקית.חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.