Keystone logo

47 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב משפט תאגידי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במשפטים LLM
  • לימודי משפטים
  • לימודי משפט עסקי
  • משפט תאגידי
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (47)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב משפט תאגידי

    תואר שני במשפטים, או LLM, הוא בדרך כלל שנה אחת תואר נרדף על ידי סטודנטים המבקשים הסמכה מתקדמת בתחום החוק. בהתאם למוסד, התלמידים עשויים להידרש להשלים תזה לפני סיום הלימודים.

    מה זה LLM בחוק החברות? לגבי הנוהג והרגולציה של העסק, תוכניות הלימודים של התאגיד לעתים קרובות תכונה עשיר הדגימה של קורסים האוצר, כמו גם משפטים אינטנסיביים. תחומי הלימוד כוללים מיזוגים ורכישות, עסקאות חוצות גבולות, הון סיכון, חשבונאות, ודיני מיסים. רוב התוכניות, אך לא כולן, כוללות מרכיב בינלאומי ולומדים יכולים להיות בעלי התמחות בתחומים כגון בנקאות, עסקאות או דיני השקעות.

    מיומנים באופן ייחודי הן עסקים ומשפט, התלמידים יכולים להרוויח מיומנויות רבות כדי לעזור להם לפתח הן מקצועית והן באופן אישי. בנוסף להבנתם המתקדמת של המדיניות הכלכלית, בוגרי הקורס מציגים לעתים קרובות מיומנויות משא ומתן ומיומנויות חשיבה.

    דמי הקשורים לרדוף LLM בחוק החברות יכול להשתנות מאוד בין תוכניות. לעתים קרובות, הדרך הטובה ביותר לאמוד את העלויות הפוטנציאליות שלך היא להגיע אל רכזי התוכנית לקבלת מידע נוסף.

    תאגידים מרחיבים באופן קבוע את טווח ההגעה שלהם מעבר לגבולות הלאומיים שלהם, ובכך עושים, תוך יצירת שדה עשיר של הזדמנויות למומחי חוק החברות. בעוד הנפוץ ביותר נמצא עובד בתוך עסקים גדולים יותר כמו יועץ משפטי, מומחים לניהול סיכונים אנליסטים אסטרטגיית החברה, ישנם תחומים רבים אחרים של החוק זמין לבוגרים. נדל"ן, ייעוץ וחברות פרטיות הם תחומים פופולריים אחרים עבור אנשי מקצוע מאומנים בדיני חברות, שם הם יכולים להשאיל את החוש העסקי המתקדם שלהם ואת המומחיות המשפטית כדי להקל על עסקאות רגישות חוצות גבולות.

    לעתים קרובות מיועד ללימודים בינלאומיים, תוכניות LLM בחוק חברות זמינים ממדינות רבות בעולם, ועשויים לאפשר לך להשלים את החינוך שלך באמצעות סביבה וירטואלית. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.