60 תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב משפט מסחרי 2024

תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב משפט מסחרי 2024Filter
    • Salford, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קורס זה מעניק לבוגרי משפטים אפשרות ללמוד למידה מתקדמת בתחומי מפתח במשפט המסחרי הבינלאומי, כולל מכירת טובין בינלאומית, דיני קניין רוחני בינלאומי, דיני חברות ממשלתיות וממשל ודיני חוזים ומתקדמים. המסירה מרוכזת בהטיה עסקית בהקשר, והסטודנטים נהנים מסיכויי הרשת והתעסוקה שמציע בית ספר גדול לעסקים דינמיים. בשלב הסופי של המחקר, התלמידים יצטרכו להמשיך בעבודת מחקר מסורתית על מנת להשלים את התוכנית.

    • Brighton, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תלמד על המסגרת המשפטית השולטת בפעילות מסחרית ועסקאות חוצות גבולות. תוכלו לעסוק במחקר חדשני. סאסקס הכירה אקדמאים בינלאומיים בתחום המשפט המסחרי הבינלאומי. תלמד כיצד להחיל את החוק במסגרת מסחרית וגם לפתח נקודות מבט ביקורתיות. תוכל להעריך תרחישים חדישים ורפורמות אחרונות במשפט המסחרי הבינלאומי.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    חוק המסחר והעסקים הבינלאומי של LLM נועד כתוכנית מונחה מחקר עבור בוגרי משפטים ודיסציפלינות קשורות שמטרתן להתמחות במשפט מסחרי, סחר בינלאומי ועסקאות עסקיות חוצות גבולות מנקודת מבט חברתית-משפטית. זה יעזור לך להבין ולשלוט במשטרים המשפטיים והרגולטוריים הדינמיים והמורכבים ביותר השולטים בעסקים בינלאומיים ובכלכלה העולמית. אם אתה מכוון לקריירה במשפט תאגידי, פיננסי או מסחרי,

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    LLM במשפט מסחרי בינלאומי מתמקד במשפט הפרטי ובהיבטים בינלאומיים של המשפט הפרטי (הבינלאומי). יש אפשרות לכתוב מאמר לפרסום במסגרת התוכנית (בדרך כלל מקושר לכתיבת עבודת הגמר).

    • Leiden, הולנד

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו מיועדת הן לאנשי מקצוע והן לבוגרי תואר ראשון המעוניינים לרכוש ידע מעמיק בתחום המשפט האזרחי והמסחרי מנקודת מבט בינלאומית אמיתית.

    • Madrid, ספרד
    • Online

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    ספרדית

    יש תעשייה עצומה, שכמעט כולנו צרכנים שלה ושהצמיחה שלה היא אקספוננציאלית. אנחנו מדברים על תעשיית הבידור. למה להמשיך כצופה כשאתה יכול להשתתף, להיות גיבור ולתרום ליצירת מה שאתה מתלהב ממנו?

    • Bristol, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית למשפט מסחרי בינלאומי תאפשר לכם לעסוק בלימוד אינטנסיבי של נושאים מומחים בינלאומיים ומסחריים. ניתן לבחור את יחידות המשפט הבינלאומי מנושאים בתחום המשפט הבינלאומי הפרטי ותכני יחידות המשפט המסחרי כוללים אלמנט בינלאומי, כגון סחר בינלאומי. התוכנית תפנה הן לסטודנטים מחוץ לבריטניה והן לסטודנטים המעוניינים לשלב את תחומי ההתמחות שלהם.

    • Bristol, הממלכה המאוחדת
    • Leeds, הממלכה המאוחדת
    • + 3 more

    משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במשפטים (LLM) הוא תואר שני שנועד לשפר את הידע המשפטי האקדמי שלך, במיוחד תוך התמקדות בתחומי עניין ספציפיים. קורס זה תוכנן במיוחד עבור בוגרי משפטים ושאינם משפטים שרוצים לקבל הסמכה לתואר שני במשפטים, קורס זה מתמקד במיוחד בפיתוח ידע מעמיק במשפט מסחרי בינלאומי בפועל.

    • Dundee, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Limerick, אירלנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Champaign, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית LLM של אילינוי - דיני חברות, משפט מסחרי וריכוז מסחר נועדה להכין סטודנטים עם או בלי הכשרה משפטית מוקדמת להצטיין בקריירה המקצועית שלהם. סטודנטים בעלי השכלה זרה בתכנית LLM - דיני חברות, משפט מסחרי וריכוז מסחר מוצגים בפני מערכת המשפט האמריקאית וניתנים להם הזדמנות להתמחות בתחום האינטרס האקדמי או המקצועי שלהם. עורכי דין שהוכשרו בארה"ב יכולים גם לשפר את המומחיות המשפטית שלהם כדי לעמוד ביעדיהם המקצועיים והקריירה בתכנית LLM - דיני חברות, משפט מסחרי וריכוז מסחר.

    • Concord, ארצות הברית

    זמן מלא

    10 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון במסחר וטכנולוגיה, הנתמך על ידי קרן הקניין הרוחני החזק (IP) של UNH Franklin Pierce School of Law, מאפשר לך לרכוש הבנה של הסוגיות המשפטיות המתעוררות כאשר טכנולוגיית מידע, עסקים ומשפט נפגשים.

    • Rotterdam, הולנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    בחירה במשפט מסחרי וחברות באוניברסיטת ארסמוס ברוטרדם היא בחירה עבור החינוך המכוון בפועל והסביבה שלנו. להלן תוכלו לקרוא את הסיבות העיקריות לכך שסטודנטים אחרים למשפט מסחרי ומשפטי חברה קדמו אתכם.

    • Lincoln, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית זו מאפשרת לסטודנטים לפתח ידע מעמיק בחוקים והתקנות השולטים בפעילות תאגידית ומסחרית מעבר לגבולות הלאומיים. מטרתו להכין אותם לתגובה לאופי המשתנה והדינמי של היחסים המשפטיים בין תאגידים, יחידים ומדינות, ומעניקה להם אפשרות לשקף את המימדים הפרטיים והציבוריים של הכללים המשפטיים הנחוצים לשליטה בכלכלה העולמית.

    • Bradford, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-LLM החדש במשפט מסחרי בינלאומי מעניק לך ידע מומחה ברגולציה של מסחר בינלאומי, והבנה מעמיקה של ההקשרים החברתיים, הכלכליים והפוליטיים הרחבים יותר המעצבים את המשפט המסחרי והפרקטיקה המודרנית.