Keystone logo

2 בקמפוס תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני בנקאות ב ניו יורק, ארצות הברית ל 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במשפטים LLM
  • ארצות הברית
  • לימודי משפטים
  • לימודי משפט מינהלי
  • דיני בנקאות
  • ניו יורק
  • בקמפוס
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (2)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    בקמפוס תואר שני במשפטים LLM תוכניות ב דיני בנקאות

    ניו יורק היא העיר עם חשיבות עולמית גדולה ויש לו השפעה נכבדת על המסחר, פיננסים, תקשורת, גרפיקה, אופנה, מחקר, חינוך והטכנולוגיה של העולם. ישנן מספר רב של השכלה גבוהה ובמכוני מחקר בעיר ובמיוחד את מדע הרפואה וחיים.

    מהו חוק הבנקאות?

    חוק הבנקאות מתמקד בכללים והתקנות הכרוכים בבנקאות. לדוגמה, סטודנטים למשפטי בנקאות עשויים ללמוד על הדרישות להקמת בנק ועל הפעילויות שהבנקים רשאים לבצע. מלבד הסתכלות על הבנקים עצמם, חוק הבנקאות מכסה גם מערכות תשלומים כמו כרטיסי אשראי וכסף אלקטרוני ועוסק באופן שבו חדלות פירעון משפיעה על פעילות הבנק ועל חדלות הפירעון של הבנקים עצמם.

    מהם היתרונות בלימוד דיני בנקאות באוניברסיטה?

    לימוד דיני בנקאות באוניברסיטה יכול להיות שימושי עבור אנשים שרוצים לעבוד במגזר הפיננסי. חוק הבנקאות עוסק בכל סוגי החברות המעורבות במערכת הבנקאית, מה שאומר שהוא מכסה הכל מתאגידים רב לאומיים גדולים ועד בנקים מקומיים קטנים. זה יכול להיות שימושי במיוחד עבור אותם סטודנטים שמתכננים להפוך לעורכי דין מכיוון שהם יצטרכו לדעת על עניינים משפטיים סביב עסקים, כולל בנקאות.

    מה אלמד בתואר באוניברסיטה במשפטי בנקאות?

    לימודי תואר במשפטי בנקאות יכולים לתת לך ידע מפורט על המשפט סביב בנקאות ופיננסים. תלמד כיצד החוק משפיע על כל היבט של בנקאות מפעילות עסקית ועד אבטחה, מלקוחות ועד לשווקים. סטודנטים בתכנית לתואר במשפטי בנקאות ילמדו על היבטים משפטיים כולל הגנת הצרכן ואיסור הלבנת הון, כמו גם את הסוגיות האתיות הכרוכות בעבודה במגזר הפיננסי.

    ארה"ב נותרה היעד הפופולרי ביותר בעולם עבור סטודנטים בינלאומיים. אוניברסיטאות בארה"ב שולטות בדירוג העולמי והמדינה מציעה גם מגוון רחב של מקומות לימוד מרגשים. מערכות האוניברסיטאות הממלכתיות מסובסדות חלקית על ידי ממשלות המדינה, וייתכנו קמפוסים רבים הפזורים ברחבי המדינה, עם מאות אלפי סטודנטים.

    תואר שני במשפטים או תואר שני בחוקים הוא תואר אקדמי, לעתים קרובות ביקש ידי סטודנטים לתואר ראשון בדרגות חוק שמחפשים לחנך את עצמם באופן יסודי יותר באזור מסוים אחד של מחקר החוק. תוכניות תואר שני במשפטים הן מוכוונת מחקר ובדרך כלל שעבר לשנה אחת.

    למידה בקמפוס מתייחסת להשתתפות בשיעורים באופן אישי. זה בדרך כלל כרוך ביציאה לשיעורים מסורתיים ולהרצאות, השתתפות בפעילויות קבוצתיות ועיסוק עם סגל ועמיתים באופן אישי. למידה בקמפוס כוללת לעתים קרובות גם גישה למעבדות, ספריות ומשאבים אחרים בקמפוס כגון מועדוני סטודנטים, משרדי שירותי קריירה ומרכזי בילוי.