Keystone logo

חוֹק תוכניות ב דיני פרסום 2024

מסננים

מסננים

  • לימודי משפטים
  • לימודי משפט עסקי
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (0)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

אין תוכניות העונות על קריטריוני החיפוש שלך. אנא צמצם את המסננים שלך.

Clear filters

חוֹק תוכניות ב דיני פרסום

מהו חוק הפרסום?

חוק הפרסום הוא החוק המסדיר פרסום, שיווק ויחסי ציבור. זוהי תת-קבוצה של חוק תקשורת המונים. חוק הפרסום כולל כללים לגבי דואר זבל, פרטיות הצרכן, אחריות למוצר בתביעות פרסומות, אמיתות בפרסומות ודיבור מסחרי.

מהם היתרונות בלימוד דיני פרסום כסטודנט למשפטים?

דיני הפרסום הוכרו כתחום משפט מיוחד הנחוץ לעורכי דין שאינם רוצים להגביל את עצמם להיבט אחד בלבד של המשפט המסחרי. דיני הפרסום נוגעים ברוב תחומי החיים הפרטיים והעסקיים, לרבות משרדי פרסום, שיטות שיווק, קשרי צרכנים/לקוחות ועסקאות עסקיות.

איך ללמוד דיני פרסום כסטודנט למשפטים?

ניתן ללמוד דיני פרסום כקורס עצמאי, כחלק מתכנית הלימודים של קורסים אחרים (למשל, מנהל עסקים), או כמקצוע משנה דרך פקולטות ומחלקות אחרות באוניברסיטאות. חלק מהאוניברסיטאות מציעות דיני פרסום כקורס לתואר ראשון, בעוד שאחרות מציעות אותו רק לסטודנטים שסיימו תואר ראשון במשפטים ומעוניינים ללמוד תואר נוסף בדיני פרסום.

כיצד ניתן להשתמש בתואר במשפטי פרסום בקריירה במשפטים?

דיני פרסום רלוונטיים לעורכי דין שרוצים להיות בעלי מגוון רחב של ידע כדי שיוכלו לייעץ ללקוחות במגוון רחב של סוגיות משפטיות. עם ביסוס חזק בדיני הפרסום, עורך דין הופך למישהו המוכשר בכל תחומי המשפט המסחרי, לרבות חוזי פרסום ועסקאות עסקיות אחרות. דיני הפרסום עשויים להיות רלוונטיים גם לסטודנטים העוסקים בקריירה בשיווק ותקשורת המונים.