20 תעודה תוכניות ב לימודי משפטים ב ארצות הברית for 2024

תעודה תוכניות ב לימודי משפטים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Jacksonville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני במשפטים של חוק החופים באופן כללי מחקרי משפט הוא תכנית מקוונת פתוחה לכל מי שתואר במשפטים, כוללים עורכי דין בינלאומיים ואמריקאי.

    • Jacksonville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    כמובן שני אשראי זה מלמד את עורכי דין זרים כללי אחריות מקצועית, כוללים מדינה וחוקי ABA דגם של התנהגות מקצועית ופסיקה הפדרלית והמדינה מובילה בנושא.

    • Boston, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התעודה בעמידה בשירותים פיננסיים מעניקה את ההזדמנות לעורכי דין וללא עורכי דין ללמוד קורסי דיני מוסדות פיננסיים המוצעים על ידי התכנית לתואר שני בבנקאות ומשפט פיננסי של בית הספר למשפטים, תכנית ה-LLM הבנקאית הוותיקה בארץ. תכנית התעודה של 12 נקודות זכות נלקחת באופן מקוון וניתן להשלים אותה בשניים עד ארבעה סמסטרים רצופים. התכנית פתוחה להרשמה בסמסטר הסתיו והאביב לסטודנטים במשרה חלקית. שמונה נקודות זכות, המורכבות מקורסים חדשים שפותחו במיוחד עבור תכנית התעודה, עוסקות בהיסטוריה, במבנה, במאפיינים ובמרכיבים של עמידה במוסדות פיננסיים. ניתן לבחור את 4 הנקודות הנותרות מתוך קורסי הסמכה בתכנית הלימודים של תכנית הלימודים LLM בבנקאות ומשפט פיננסי: מבנה ורגולציה בנקאי, קרנות מאוחדות והגנת משקיעים, ממשל, תוכניות ניהול סיכונים וציות ושירותים פיננסיים לצרכן.

    • Washington, ארצות הברית
    • Alexandria, ארצות הברית
    • + 1 more

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    כתוכנית הלימודים המשפטית היחידה לוושינגטון הבירה של וושינגטון הבירה, תעודת בוגר GW בלימודי משפטים ותעודת בוגר למשפטי עורך דין בקליפורניה הם יותר מסמכות חזקה בלבד; הם מהווים אות למעסיקים הטובים ביותר שאתה עמד בקפדנות האקדמית של אחת מתוכניות המשפטיות הטובות במדינה.

    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית תעודת ההצטיינות בדיני איכות הסביבה וארץ מציעה לסטודנטים תכנית לימודים מעשית וחזונית הכוללת מגוון מגוון של קורסים סביבתיים, מיומנויות וחוויות חווייתיות והזדמנויות כתיבה קפדניות.

    • Spruce Pine, ארצות הברית
    • Burnsville, ארצות הברית
    • + 1 more

    זמן מלא

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לטכנולוגיה פלילית פלילית נועדה לספק לסטודנטים היכרות מעמיקה עם מערכת המשפט הפלילי - משטרה, בתי משפט, תיקונים. מיילנד תכין את הסטודנטים לקריירה בתחום המשפט הפלילי ותספק בסיס להבנת "מדוע פשע".

    • Newark, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר למשפטים ראטגרס שמח להציע לסטודנטים אפשרות להשתתף בתכנית תעודות חדשה במשפט פלילי ופרוצדורה.

    • Baton Rouge, ארצות הברית

    אנגלית

    יש ביקוש גובר לעורכי דין בעלי מומחיות בדיני מיסוי. תעודת דיני המס מעניקה לסטודנטים את השינוי לפתח את הכישורים המעשיים והטכניים הדרושים לבניית קריירות מס מצליחות. האישור שלנו מסמן למעסיקים כי הסטודנט לא רק שולט בעקרונות המיסוי הבסיסיים, אלא גם נחשף לרבים מהמורכבויות של ניהול מיסים, התדיינות משפטית ופרקטיקה. יתר על כן, תעודת דיני המס מעידה בפני ועדות הקבלה ל- LLM כי לסטודנט יש את הבסיס להצליח בתכנית מיסים בוגרת.

    • Midtown - Downtown, ארצות הברית

    אנגלית

    התוכנית לריכוז דיני ילדים מציעה דרך לרכז את לימודיהם בתחומי משפט שמיטיבים עם ילדים ומשפחות. התוכנית לריכוז דיני ילדים מכסה דיני משפחה, צדק לנוער, דיני חינוך והגנה ורווחת ילדים.

    • Fayetteville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    האישור נועד להתמקד במשפט פלילי במהלך לימודי המשפטים כדי להכין את עצמם לקיום המשפט הפלילי או המדיניות. התוכנית תדרוש מהסטודנטים לפתח מיומנויות ליטיגציה באמצעות מרפאה אחת לפחות למשפט פלילי וקורסי מיומנויות, תוך שהיא מספקת מסגרת חזקה ביסודות המשפט הפלילי וההליך באמצעות קורסים.

    • Boulder, ארצות הברית

    אנגלית

    חוק קולורדו מנצל את מיקומו במטרו דנבר-בולדר, שהוא לבו של אחד ממוקדי הטלקומוניקציה והטכנולוגיה המובילים במדינה, ובו Centurylink, רשת DISH, כבלים, תקשורת דרגה 3, סאן מיקרוסיסטמס וטיים וורנר טלקום. לבולדר יש גם קהילת יזמים תוססת עם חברות הזנק רבות ומתפתחות, שמדורגת במקום הראשון על ידי חוקרי הבנק הפדרלי של בוסטון כעיר הקטנה המניבה את ההשקעה בהון סיכון ובמקום השני על ידי איגוד האלקטרוניקה האמריקני באחוזים של עובדים המועסקים בטכנולוגיה עילית.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    עורכי דין הם מומחים בעלי הכשרה המבצעים מגוון רחב של משימות משפטיות בפיקוח עורך דין.

    • Online USA

    אנגלית

    כאן אנו מציעים לתלמידים חינוך ברמה עולמית במחיר סביר. Carl Albert State College נבחרה למכללת הקהילה הטובה ביותר באוקלהומה; עומד כיום כמקום 11 במדינה לשיעורי סיום הלימודים בקרב מכללות קהילתיות; ואנחנו מציעים את שכר הלימוד והעמלות המשתלמים ביותר באזור. הקמפוס הראשי שלנו נמצא בפוטו, עם קמפוס סניף בסאליסאו, ואנחנו מציעים 8 תארים ו -3 תוכניות תעודה באופן מקוון לחלוטין.

    • Grand Forks, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית האישורים University of North Dakota School of Law בתחום דיני תעופה מנצלת את נקודות החוזק של University of North Dakota School of Law הספר אודגארד למדעי החלל ומספקת הזדמנות יוצאת דופן ללמוד בתכנית הכוללת ברמה עולמית. תוכנית תעופה ובית ספר למשפטים איכותי. "אנו שמחים להציע את התוכנית הייחודית הזו לסטודנטים ולסטודנטים למשפטים ברחבי הארץ", אומר מייקל מקגיניס, דיקן בית הספר למשפטים של אונ"ד. "התעודה בדיני תעופה מספקת הזדמנות בינתחומית ייחודית הקשורה לדיני תעופה ומעניקה לסטודנטים דרך קונקרטית להפגין את מומחיותם בפני מעסיקים ואחרים." סטודנטים למשפטים אשר יסיימו תכנית חדשנית זו יקבלו את התעודה בדיני תעופה ויהיו כשירים באופן ייחודי לעסוק במשפטים או קשורים לתעשייה האווירית. התעודה תוענק לסטודנטים בבית הספר למשפטים במקביל לתואר JD ותבוא לידי ביטוי בתמליל בית הספר למשפטים. לתלמידים אורחים במשרה מלאה תעודה תוענק בסוף שנת הביקור ותבוא לידי ביטוי בתמליל בית הספר למשפטים לשנת הביקור.

    • Albany, ארצות הברית

    6 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית חדשה לכל תעודה באינטרנט ב Cybersecurity