10 MLS תוכניות ב משפטים ב ארצות הברית for 2024

MLS תוכניות ב משפטים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • St. Louis, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים (MLS) מבית Washington University School of Law מציע פרספקטיבה מעמיקה של מערכת המשפט האמריקנית ומפתח מערכות מיומנות מעשיות המשמשות את עורכי הדין - דיונים, חשיבה אנליטית, כתיבה משפטית ועוד.

    • Fort Myers, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    10 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ה- JM מיועד לעורכי דין ונועד לספק לאנשי המקצוע את הכישורים המשפטיים המעשיים הדרושים להם בנופים למטרות רווח וללא מטרות רווח, הן מקומית והן בעולם.

    • Santa Rosa, ארצות הברית

    תכנית זו נועדה ליידע ולחנך אנשי מקצוע אודות יסודות החוק ולעזור להם לזכות בהערכה משכילה על המורכבות סביב צומת החוק, המדיניות הציבורית והמקצועות.

    • Washington, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Philadelphia, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני במשפטים בבית University of Pennsylvania Carey Law School בקריירה University of Pennsylvania Carey Law School מחנכת אנשי מקצוע חדשים ועתירי יכולת. התוכנית בוחנת סוגיות משפטיות החורגות ממגוון רחב של תחומים ותחומי התמחות.

    • Champaign, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני בלימודי משפטים (MSL) מיועדת לאנשי מקצוע ואנשי אקדמיה מוכשרים בתחומים אחרים שרוצים ללמוד על החוק בכדי לחזק את כישוריהם המקצועיים. זוהי תכנית לימודים סופית בלתי מקצועית המיועדת למי שלא עבר הכשרה משפטית, אינו רוצה תואר במשפטים מקצועיים ואינו מעוניין לעסוק בעריכת דין.

    • Athens, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    בית University of Georgia School of Law המשפטים (MSL) מספק הזדמנות חינוכית שאין שני לה עבור כל מי שמבקש להבין יותר את החוק אך אינו מעוניין להיות עורך דין. אנו גאים לשתף את ה- MSL

    • Minneapolis, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    עם תואר שני במדעי פטנטים, סטודנטים עם רקע מדעי וטכני ממנפים את הידע הזה כדי לקדם אפשרויות קריירה בתחום הפורח של דיני הפטנטים.

    • Berkeley, ארצות הברית

    אנגלית

    תואר שני בלימודי משפטים ב- UC Hastings (MSL) הוא תכנית לשנה המיועדת למנהיגים ואנשי מקצוע נלהבים המחפשים הבנת החוק וכיצד הוא משפיע על התחומים שבחרתם. אנשי מקצוע מוקדמים ואמצעיים בקריירה, העוסקים בתחום הבריאות, העסקים, הטכנולוגיה, המדיניות, המחקר, משאבי האנוש, החינוך, או כמעט בכל תחום נושא, זקוקים לידע עבודה בחוק, מכיוון שהוא משפיע על כל התחומים הללו ועוד. תואר MSL ייתן לך את הכלים הדרושים לך כדי למקסם את ההשפעה שלך ולממש את יעדי הקריירה שלך.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו מיועדת לאנשים השוקלים מעבר קריירה למקצוע עריכת הדין ועוזרת לאנשים שכבר עובדים בתחום המשפט כדי לקדם את הקריירה שלהם עם הכשרה ותעודות נוספות.