17 MLS תוכניות ב לימודי משפטים ב ארצות הברית for 2024

MLS תוכניות ב לימודי משפטים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Bloomington, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית MCL היא תוכנית בת שני סמסטרים, אשר מציעה לסטודנטים בינלאומיים ללא תואר ראשון במשפטים, אך בעלת ניסיון משפטי או עניין רב להתוודע למשפט האמריקאי ולמוסדות המשפטיים.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    ה- MSL של GW Law מסייע לענות על הדרישה הגוברת שאינם עורכי דין יכירו את הדרכים הרבות בהן משפיע החוק על התעשייה. תכנית ה- MSL מיועדת לאנשי מקצוע שאינם מעוניינים לקבל תואר במשפטים או לעסוק במשפטים, אך עובדים בעבודות שבהן חשוב לחוק. הידע שנצבר יכול להגדיל את הכנת הקריירה או את ההתקדמות המקצועית. הקורסים בתחום עיסוק זה בוחנים את מכלול הכללים המסדירים את התהליך בו הממשלה הפדרלית מתקשרת עם גורמים פרטיים ומפקחת על ביצוע אותם חוזים. חוזים ממשלתיים הוא קורס סקר של סמסטר אחד לסטודנטים המחפשים סקירה כללית של החוק בתחום זה; אלו המעדיפים מסלול לימוד מעמיק יותר עשויים לבחור במקום זאת ברצף גיבוש חוזים ממשלתיים וביצוע חוזים ממשלתיים. קורסים מתקדמים בתחום זה כוללים סדרת סמינרים שנועדו לספק לסטודנטים הבנה עשירה יותר של אופן פעולתן של מערכות רכש, בארה"ב ומחוצה לה, וכן קורסים בנושא נבחרים שנועדו לספק לסטודנטים נקודות מבט שונות בנושאים מתעוררים בחוק.

    • St. Louis, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים (MLS) מבית Washington University School of Law מציע פרספקטיבה מעמיקה של מערכת המשפט האמריקנית ומפתח מערכות מיומנות מעשיות המשמשות את עורכי הדין - דיונים, חשיבה אנליטית, כתיבה משפטית ועוד.

    • Boston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    המוצעת באמצעות תוכנית המס המפורסמת של בית הספר, המאסטר שלנו בחקר דיני מס היא תוכנית בת 24 נקודות זכות שנועדה לספק הכשרה בסיסית בדיני מס לרואי חשבון, רואי חשבון, רואי חשבון ואנשי עסקים אחרים. בהתבסס על בסיס תכנית המס לתואר שני, לתלמידי התכנית יש גישה לאחת מתכניות הלימודים המקיפות ביותר ללימודי מס מתקדמים בארץ. הבוגרים שלנו - למעלה מ-3,000 חזקים - אמרו לנו בעקביות שהתואר שלהם במשפטי BU במיסוי היה מרכיב חיוני להצלחתם המקצועית, ולא יכולנו להיות נרגשים יותר לפתוח את התוכנית לקהל רחב יותר של אנשי מקצוע בתחום המס.

    • Fort Myers, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    10 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ה- JM מיועד לעורכי דין ונועד לספק לאנשי המקצוע את הכישורים המשפטיים המעשיים הדרושים להם בנופים למטרות רווח וללא מטרות רווח, הן מקומית והן בעולם.

    • Santa Rosa, ארצות הברית

    תכנית זו נועדה ליידע ולחנך אנשי מקצוע אודות יסודות החוק ולעזור להם לזכות בהערכה משכילה על המורכבות סביב צומת החוק, המדיניות הציבורית והמקצועות.

    • Washington, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Alexandria, ארצות הברית

    זמן מלא

    14 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    כתוכנית הלימודים המשפטית היחידה לוושינגטון הבירה של וושינגטון הבירה, התואר השני בלימודי משפטים הוא יותר מאשר תעודה חזקה: זהו אות למעסיקים הטובים ביותר שאתה עמד בקפדנות האקדמית של אחת מתוכניות המשפטיות הטובות במדינה.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוך 12 חודשים בלבד, למד לתמוך ביושרה בארגון שלך בעזרת MSL מקוון גמיש לתאימות תאגידית מבית Fordham Law School 40. אין צורך ב- GRE או LSAT. בחר מסלול תוכניות-כללי, משאבי אנוש, שירותים פיננסיים או שירותי בריאות-כדי לצבור ידע ספציפי לענף.

    • Philadelphia, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני במשפטים בבית University of Pennsylvania Carey Law School בקריירה University of Pennsylvania Carey Law School מחנכת אנשי מקצוע חדשים ועתירי יכולת. התוכנית בוחנת סוגיות משפטיות החורגות ממגוון רחב של תחומים ותחומי התמחות.

    • Champaign, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני בלימודי משפטים (MSL) מיועדת לאנשי מקצוע ואנשי אקדמיה מוכשרים בתחומים אחרים שרוצים ללמוד על החוק בכדי לחזק את כישוריהם המקצועיים. זוהי תכנית לימודים סופית בלתי מקצועית המיועדת למי שלא עבר הכשרה משפטית, אינו רוצה תואר במשפטים מקצועיים ואינו מעוניין לעסוק בעריכת דין.

    • Athens, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    בית University of Georgia School of Law המשפטים (MSL) מספק הזדמנות חינוכית שאין שני לה עבור כל מי שמבקש להבין יותר את החוק אך אינו מעוניין להיות עורך דין. אנו גאים לשתף את ה- MSL

    • Minneapolis, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    עם תואר שני במדעי פטנטים, סטודנטים עם רקע מדעי וטכני ממנפים את הידע הזה כדי לקדם אפשרויות קריירה בתחום הפורח של דיני הפטנטים.

    • Berkeley, ארצות הברית

    אנגלית

    תואר שני בלימודי משפטים ב- UC Hastings (MSL) הוא תכנית לשנה המיועדת למנהיגים ואנשי מקצוע נלהבים המחפשים הבנת החוק וכיצד הוא משפיע על התחומים שבחרתם. אנשי מקצוע מוקדמים ואמצעיים בקריירה, העוסקים בתחום הבריאות, העסקים, הטכנולוגיה, המדיניות, המחקר, משאבי האנוש, החינוך, או כמעט בכל תחום נושא, זקוקים לידע עבודה בחוק, מכיוון שהוא משפיע על כל התחומים הללו ועוד. תואר MSL ייתן לך את הכלים הדרושים לך כדי למקסם את ההשפעה שלך ולממש את יעדי הקריירה שלך.

    • Albany, ארצות הברית

    אנגלית

    קבל הבנה מתקדמת של מערכת המשפט הפלילי והקרימינולוגיה. בין אם תרצה לקדם את תפקידך באכיפת החוק או להיות פעיל במדיניות ציבורית, תרכוש את הידע לקריירה מצליחה בתחומים כמו שיטור, משפטים, ניתוח פשע ומחקר עם תואר שני במשפט פלילי University at Albany .