Keystone logo

6 תעודה תוכניות ב לימודי משפט פלילי 2024

מסננים

מסננים

  • תעודה
  • לימודי משפטים
  • לימודי משפט פלילי
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (6)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תעודה תוכניות ב לימודי משפט פלילי

    תעודה אקדמית היא הסמכה או מסמך, הניתן בדרך כלל בחינוך העל-יסודי, המציין השלמה של קורס מסוים של לימודים או בחינות. לדוגמה, תוכנית תעודה עשויה לרוץ הקודם לתואר עמית או תעודת סטודנט לתואר שני עשוי להיות הרוויח לאחר סיום תואר ראשון.

    מהי תעודת הוראה במשפטים פליליים? תוכנית זו תעודת מספק חשיפה רחבה לנושאים הקשורים למקצועות המשפט הפלילי. אזור זה של ריכוז אקדמי עשוי להימשך כשנה כדי להשלים עם classwork המכסים נושאים כגון משפט פלילי, איסוף ראיות, מדיניות ונהלים. המשתתפים בתוכנית יכולים ללמוד נושאים כגון ילדים במערכת המשפט, התיקון הרביעי, פשע צווארון לבן, הליכי משפט פדרליים ודיני גזר הדין.

    מי מרוויח תעודה במשפטים פליליים נוטים לעזוב את התוכנית עם שיפור מיומנויות ארגוניות ותקשורת שיכולים להיות מועיל בחלקים רבים של החיים, הן אישי ומקצועי. בנוסף, התלמידים בדרך כלל לעזוב את התוכנית עם הבנה מעמיקה יותר של החוק.

    כמו עם תוכניות אחרות במכללה, את עלויות הנוכחות בתוכנית תעודה יהיה שונה ממוסד אחד למשנהו. גורמים המשפיעים על העלות עשויים לכלול את אורך התכנית, את הארץ שבה נמצא בית הספר, והאם התלמידים זכו במלגות או במענקים.

    קריירה במשפטים פליליים זמינים לעתים קרובות במשרדי התובע ובמקומות דומים. רבים מהסטודנטים המצטיינים מוצאים תפקידים כמתדיינים בעלי עניין ציבורי, מגיני ציבור, סנגורים פליליים, שוטרים, קציני מבחן או פקידי משפט. מסלול הלימודים הרחב מכין תכופות סטודנטים ללימודים נוספים, המביאים לקריירות בעלות שכר גבוה כתובעים ושופטים. משרות אחרות הקשורות כוללות אלה של טכנאי מדע פלילי, בלש פרטי, חוקר זירת הפשע מאבטח.

    בתי ספר ברחבי העולם מציעים תוכניות תעודה, כך סטודנטים מעוניינים יכולים למצוא הזדמנויות אקדמיות לידם. אפשרויות אחרות יכולות לכלול השתתפות בשיעורים מקוונים או השתתפות בתוכנית בארץ אחרת. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.