Keystone logo
University Of Design Schwäbisch Gmünd

University Of Design Schwäbisch Gmünd

University Of Design Schwäbisch Gmünd

מבוא

HfG רואה עיצוב להיות משמעת חדשנית עם היבטים מדעיים, חברתיים, וטכנולוגיים. עיצוב מפעיל השפעה אחראית וקבועה על התפתחויות תרבותיות, טכניות וכלכליות. האוניברסיטה במודע מונעת היבטים אמנותיים או אמנות בהוראתה של יסודות עיצוב. להיפך, כל חמשת הקורסים להדגיש עקרונות מדעיים וידע, והצדקה רציונלית של החלטות עיצוב.

יסודות העיצוב

מחקרי יסוד אינטנסיביים ורבים-תחומיים הם סימן ההיכר של תכנית HfG. הם קובעים המודל של תכנית הלימודים הספציפי של HfG והם סיבה עיקרית לאיכות הגבוהה של קורסי העיצוב בSchwabisch Gmund. נדבכי היסוד להקים בסיס מוצק ליכולת יצירתית בפעילויות תכנון והקמת רפרטואר אמין של שיטות, חוויות אסתטיות, וטכניקות. מחקרי הבסיס שיטתי לבחון את החוקים של פני השטח ובמרחב, אור וצבע, זמן ותנועה.

מושג מקיף חינוכי

המושג החינוכי הוליסטית של HfG מבוסס על שילוב המבני של: תכנית ההוראה שמטרתו לעודד את הסקרנות וצמא ליידע, לפתח חשיבה שיטתית, להעביר תכנים מקצועיים שהוקמו, וכדי לחזק את המיומנויות החברתיות ותרבותיות של התלמידים.

האווירה באוניברסיטה מאופיינת בתרבות פתוחה והפורה של דיון עם מורים מנוסים בזירה הבינלאומית. האלמנטים הארגוניים וטכניים מתואמים ומשולבים לתומך בתהליכי הלמידה של תלמידים.

במהלך הקורסים העיקריים תלמידים עובדים על פרויקטים ובחרו דגשים שלהם. כל תוכניות המטרה לבחון מקרים בודדים יעילים, לפתח מרחיק לכת עקרונות פתרון מציאת, ולהפגין אופי המודל שלהם למשימות עיצוב עתיד. חשיבה ביקורתית ושיטתית, הצדקה תיאורטית, ומיומנויות מעשיות הופכים משולבות ללא הפרד.

כישורי מפתח

לעיצוב להעברת ידע ולפתח את הערך המוסף שלו חייב לחצות גבולות בין דיסציפלינות ותרבויות. הפיתוח של כישורי מפתח כגון ניהול עצמי, כישורי עבודה צוות, שפה ומיומנויות בין-תרבותיות הוא אפוא גם חלק טבעי של הקורסים של אוניברסיטת המחקר.

נושאים Core

נושאי הליבה של קורס עיצוב התקשורת כוללים מערכות תקשורת ופרסומים, תערוכות, קמפיינים מידע, ויזואליזציה של תוכן מדעי וטכני, כיוון והתמצאות מערכות, חברה וזהות מוסדית, וחומרי הוראה ולמידה.

כמובן עיצוב האינטראקציה עוסק בממשקי תוכנה, מכונה ובקרת מכשיר, יישומי אינטרנט, מכשירי מידע, ובקשות לטכנולוגיות התקשורת החדישות ביותר.

כמובן עיצוב המוצר עוסק בעיצוב של צרכן טכני ומוצרי השקעה, כלים, רהיטים, תערוכה עומדת, ציוד רפואי, ואבזרים שבוצעו ושימוש בגוף, ועם התכנון של מערכות תחבורה, לוגיסטיקה, וניידות.

מחקר עיצוב

HfG ערכי מחקר עיצוב יישום אוריינטציה מאוד. כל פעילויות המחקר מרוכזות במרכז מכון למחקר יישומים (חיל האוויר). זה מתמקד בשאלות מחקר ופיתוח הקשורות לשלושה תחומים העיקריים של אינטראקציה, תקשורת, ועיצוב מוצר. פרויקטי מחקר נוכחיים כוללים עיצוב ארגונומי של ציוד רפואי ומערכות וההיבטים של יחסי הגומלין בין בני האדם ומוצרים מעוצבים ומערכות.

סיכויים טובים

המוניטין המעולה של HfG Schwabisch Gmund מסביר סיכויים מעל הממוצע של בוגריה בשוק העבודה. האוניברסיטה מספקת הזדמנויות מבטיחות לפרקטיקה מקצועית ופותחת נתיבים לעצב מחקר. שני קורסים לתואר שני מציעים מעורבות שני בנושאי עיצוב מורכבים ביותר וכרוכים גם סטודנטים בלימודים עיוניים בנושאי עיצוב.

מסורת וחזון

האוניברסיטה שואבת דינמי כוחה מתחומי מדעי, חברתי אקטואלי, והתפתחויות כלכליות ומתוך המסורת הארוכה והמתמשכת שלה. מסורת זו מושפעת שיטות ההוראה של הבאוהאוס ובמיוחד של Hochschule für Gestaltung Ulm.

עיצוב חדשני שמטרתו להשיג קיימות כלכלית, אקולוגית וחברתית. HFG הינו ארגון דינמי הרף למידה מוקדש לשיפור באיכות גבוהה ללא הרף של תוכניות הוראה שלה. זה נועד להבטיח כי תלמידים להגיע לרמה הגבוהה ביותר של הסמכה מקצועית להמשיך לשחק תפקיד פעיל המייצג את האינטרסים של המשתמשים של שירותי עיצוב. בעתיד את HFG מתכוונת להמשיך מטרה זו על ידי מתן קורסי השתלמות מקצועי.

מיקומים

  • Schwäbisch Gmünd

    Hochschule für Gestaltung Schwäbisch Gmünd University of Applied Sciences Rektor-Klaus-Straße 100

    תוכניות

    שאלות